ترافیک نیمه‌سنگین در ورودی‌های مشهد (۲۶ تیر ۱۴۰۳) ویدئو | باز این چه شورش است که در خلق عالم است شهردار مشهد مقدس: عملیات اجرایی فاز اول سامان‌دهی و تجهیز بوستان «جهان‌شهر» آغاز می‌شود فراهم‌شدن امکان مشاهده آنلاین ظرفیت پارکینگ‌های مشهد در روز عاشورا (۲۶ تیر ۱۴۰۳) آماده‌باش نیرو‌های فضای سبز محدوده حرم رضوی در تاسوعا و عاشورای حسینی حریق کارگاه چوب در جاده کلات (۲۵ تیر ۱۴۰۳) ۲۶۰ هیئت مذهبی در مشهد مجوز فعالیت دارند عزاداری ظهر تاسوعا در آرامستان بهشت رضا(ع) مشهد + تصاویر فرماندار مشهد خبر داد: تامین زیرساخت‌های خدماتی و امنیتی برای زائران حسینی ۸۰۰ ایستگاه صلواتی به‌مناسبت ماه محرم در مشهد برپا شده است پیش‌بینی تردد ۵۰۰ هزار زائر خارجی مقیم و غیر مقیم از مرزهای کشور | صدور گذرنامه اربعین تنها با ۶۵ هزار تومان انتصاب سرپرست شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد مقدس (۲۴ تیر ۱۴۰۳) دیدار هیئت عالی شهرداری مشهد با رئیس مجلس استان نجف تعطیلی بازار‌های سیار و ایست‌کار‌ها در روز تاسوعا و عاشورای حسینی ۱۴۰۳ در مشهد سامان‌دهی غرفه‌های شهرداری مشهد در بوستان‌های سطح شهر برگزاری هیات نوجوانان محله احمدآباد مشهد در شب عاشورای حسینی اوج گرما در مشهد | هتل‌های مشهد موظف به استفاده از ژنراتور اختصاصی شدند تعطیلی موزه‌های خراسان‌رضوی به‌مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی  خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی با حداکثر ظرفیت | فعالیت بیست‌وچهارساعته ۱۵۰۰ پاکبان پیرامون حرم امام‌رضا(ع) در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی رخت عزای حسینی بر تن مشهد هوای کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۲۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

انتخاب شهردار مشهد فعلا در اولویت شورا نیست | شرایط ایام پیش رو ایجاب می‌کند سرپرست کنونی به کار خویش ادامه دهد

  • کد خبر: ۱۴۸۱۲۱
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵
انتخاب شهردار مشهد فعلا در اولویت شورا نیست | شرایط ایام پیش رو ایجاب می‌کند سرپرست کنونی به کار خویش ادامه دهد
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به انتشار برخی خبرها درباره انتخاب شهردار گفت: در حال حاضر انتخاب شهردار مشهد در اولویت شورا قرار ندارد. هم‌اکنون برای مدیریت شهر یک سرپرست تعیین شده که کارها را پیش می‌برد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن موحدیان در گفت‌وگو با شهرآرانیوز با بیان اینکه انتخاب شهردار فرایندی دارد و در این زمینه جلساتی نیز برگزار می‌شود، اظهار کرد: تاکنون ۲ جلسه در این زمینه برگزار شده و در حال ارزیابی فرایند‌ها برای انتخاب شهردار هستیم.

وی ادامه داد: باید برای انتخاب شهردار به یک فرایند مشخص با اعضای شورا برسیم و یکسری شاخص‌ها تعیین شود تا بر اساس آن شهردار مشهد را برگزینیم. مثلا هر عضو ۲ کاندیدا معرفی کند و اعضا نسبت به آن‌ها امتیاز‌دهی کنند.

موحدیان تصریح کرد: البته تاکنون هیچ‌کسی معرفی نشده است. باید توجه داشت با عنایت به اینکه دهه فجر و عید نوروز پیش رو است و احتمالا در یک بازه زمانی کوتاه زائران زیادی به مشهد سفر می‌کنند، شرایط ایجاب می‌کند که سرپرست کنونی به کار خویش ادامه دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->