سرخط خبرها

شورای شهر تلاش دارد کار شهرداری مشهد راحت باشد

  • کد خبر: ۱۴۶۵۵۳
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱
شورای شهر تلاش دارد کار شهرداری مشهد راحت باشد
رییس شورای سالامی شهر مشهد گفت: شورای شهر تلاش دارد کار شهرداری راحت باشد، شورا نمی‌تواند کار خلاف قانون انجام دهد، ولی می‌توانیم تا جایی که امکان دارد قانون را به شرط نشکستن، خم کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن موحدیان در مراسم معارفه سرپرست شهردای مشهد که با حضور جمعی از اعضای شورای شهر مشهد و مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: کار شهرداری به گونه‌ای است که هر لحظه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و هیچ سازمانی همچون شهرداری اینگونه نیست. کار ما دیده می‌شود و مسئولان و مردم می‌بینند و همه ارزیابی می‌کنند لذا ما باید به این موضوع توجه کنیم کما اینکه برآورده کردن نیاز مردم سخت است و باید سعه صدر داشته باشیم وگرنه زمین می‌خوریم.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: جا دارد از زحمات آقای ارجایی تشکر و تقدیر کنم، زیرا زحمات زیادی کشیدند و از آقای اصغری که از بدنه انتخاب شدند و در این شرایط سخت اخر سال مسئولیت را پذیرفتند سپاسگزارم. خواسته و خواهش من این است که همه باید تمرین و تلاش کنیم تا دیگران موفق باشند و مدیری موفق است که زیر مجموعه توانمند و فهیم دارد و باید همگی تلاش کنیم تا اقای اصغری موفق شوند.

موحدیان گفت: اهداف کلی شورا ایجاد مسئولیت برای شهرداری است و ما معتقدیم وقتی اهداف کلی و ماموریت تعریف می‌شود، لازم این است اهداف عملیاتی توسط سازمان ماموریت گیرنده تعیین شود؛ شورای شهر تلاش دارد کار شهرداری راحت باشد، شورا نمی‌تواند کار خلاف قانون انجام دهد، ولی می‌توانیم تا جایی که امکان دارد قانون را به شرط نشکستن، خم کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد اضافه کرد: از همکاری صمیمانه فرمانداری با شورا بی نهایت سپاسگزارم و امیدوارم موفق باشند و حضور ایشان در این جلسه نشان دهنده علاقه و محبت به شهرداری است؛ همچنین برای آقای اصغری ارزوی موفق داریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->