ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

بنیانگذاران اینستاگرام یک شبکه اجتماعی جدید برای خواندن اخبار معرفی کردند

  • کد خبر: ۱۴۸۳۸۳
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
بنیانگذاران اینستاگرام یک شبکه اجتماعی جدید برای خواندن اخبار معرفی کردند
براساس گزارشی که سایت The Verge منتشر کرده است، بنیانگذاران اینستاگرام سرمایه‌گذاری جدیدی را در حوزه شبکه‌های اجتماعی راه‌اندازی کرده‌اند که یک خبرخوان با قابلیت‌های شخصی‌‌سازی است.

به گزارش شهرآرانیوز - آیا موفقیت بنیانگذراران اینستاگرام دوباره تکرار می‌شود؟ این سوالی است که با معرفی شبکه اجتماعی جدید بنیانگذاران اینستاگرام، کوین سیستروم و مایک کریگر، مطرح شده است. براساس گزارشی که سایت The Verge منتشر کرده است، آن‌ها سرمایه‌گذاری جدیدی را در حوزه شبکه‌های اجتماعی راه‌اندازی کرده‌اند که یک خبرخوان با قابلیت‌های شخصی‌‌سازی است.

بنیانگذاران اینستاگرام یک شبکه اجتماعی جدید برای خواندن اخبار معرفی کردند

این برنامه که Artifact نام دارد، هنوز به‌صورت عمومی در دسترس قرار نگرفته است، اما یک فهرست انتظار دارد که در آن کاربران علاقه‌مند می‌توانند ثبت نام کنند. به نظر می‌رسد این برنامه نسخه مدرن خبرخوان گوگل است که سال ۲۰۱۳ تعطیل شد. Artifact یک خبرخوان معرفی شده که از یادگیری ماشینی برای شخصی‌سازی استفاده می‌کند. این برنامه ویژگی‌های اجتماعی هم دارد؛ یعنی به کاربران اجازه می‌دهد درباره مقالاتی که می‌خوانند با دوستانشان بحث کنند. (البته خبرخوان گوگل هم ویژگی مشابهی داشت، اما کاربر باید آن را برنامه‌ریزی می‌کرد تا مستقیماً فید‌های RSS را اضافه کند.)

در گزارش The Verge آمده که Artifact ابتدا مجموعه‌ای از پست‌های خبری را ارائه می‌دهد، اما به مرور زمان با علایق کاربر هماهنگ‌تر می‌شود. برخی از مقالات از ناشران معروف مانند نیویورک‌تایمز تهیه می‌شوند، در حالی که ممکن است برخی دیگر از سایت های کوچک‌تر باشند. سایر ویژگی‌های کلیدی شامل کنترل نظرات، فیدهای جداگانه برای مقالات ارسال‌شده توسط افرادی که آن‌ها را دنبال می کنید و یک صندوق پیام خصوصی برای بحث درباره پست‌ها خواهد بود.

به نظر می‌رسد ایده اولیه این شبکه‌ اجتماعی با یکی از ویژگی‌های توییتر (بحث درباره اخبار) همپوشانی دارد. Artifact زمانی معرفی شده که کاربران توییتر در حال بررسی گزینه‌های جایگزین هستند؛ زیرا این شبکه اجتماعی پس از ورود ایلان ماسک تغییرات متعدد و اغلب بحث‌برانگیزی داشته است.

Artifact چیز چندان جدیدی نیست؛ Flipboard، SmartNews و Newsbreak از مشهورترین خبرخوا‌ن‌ها هستند که کمابیش قابلیت‌های شخصی‌سازی دارند. البته احتمالا برنامه Artifact از بسیاری جهات با اینستاگرام نیز رقابت خواهد کرد؛ زیرا بنیانگذاران آن سال ۲۰۱۸ اینستاگرام را ترک کردند.

آن‌ها بر این باورند که جهش‌های اخیر در فناوری یادگیری ماشینی می‌تواند به برتری Artifact کمک کند؛ در مقابل برخی معتقدند در دورانی که «تیک‌تاک» به یک شبکه‌ اجتماعی اعتیادآور برای جوانان تبدیل شده، شبکه‌ اجتماعی‌ای مبتنی بر اخبار چندان نمی‌تواند موفق شود.

باید ببینیم در حالی‌که امروزه برنامه‌های خبری مهمی مثل Apple News و Google News در دسترس کاربران قرار دارد، Artifact چقدر متمایز ظاهر می‌شود.

در حال حاضر، وب سایت Artifact کسانی را که شماره تلفن ایالات متحده (+1) دارند، ثبت‌نام می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->