کشته شدن سه نظامی صهیونیست دیگر در نوار غزه | شمار کشته های تل آویو به ۱۱ تن رسید خانواده اسرا: نتانیاهو تبادل اسراء را بپذیرد | جان اسرا درخطر است واکنش نتانیاهو و سران اسرائیل به کشته شدن هشت نظامی رژیم صهیونیستی در رفح ارتش یمن دو کشتی عازم اسرائیل را غرق کرد (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) قاضی‌زاده هاشمی در میزگرد اقتصادی: خط فقر مطلق را اصلاح می‌کنیم | پیش‌بینی نظام جبران پورمحمدی: برنامه ششم زیر ۳۰ درصد اجرا شده است + فیلم دیدار علی باقری و رئیس کمیته امور بین‌الملل دومای روسیه یورش پلیس سوئد به تجمع حامیان فلسطین در استکهلم نحوه هلاکت ۸ نظامی اسرائیلی به روایت رسانه‌های عبری واکنش روسیه به بسته جدید تحریمی انگلیس حمید نوری کیست؟+بیوگرافی زلنسکی: برای پایان جنگ، به مسکو پیشنهاد مورد توافق بین‌المللی ارائه می‌دهیم الحوثی: پیام حج، کمک «صادقانه» به ملت فلسطین است حمله موشکی مقاومت عراق به یک هدف حیاتی رژیم صهیونیستی + فیلم «کامالا هریس» از اعطای کمک ۱.۵ میلیاردی آمریکا به اوکراین خبر داد پورمحمدی: مشی نظام تحمل و مدارا بود | آن‌ها خشونت را شروع کردند پزشکیان: صدای اقوام در ریاست‌جمهوری خواهم بود اذعان ارتش رژیم اسرائیل به هلاکت ۸ نظامی صهیونیست در رفح جلیلی: حجاب و فیلترینگ، پاسخ فرهنگی دارد نه امنیتی + فیلم سرایا القدس کوادکوپتر رژیم صهیونیستی را ساقط کرد
سرخط خبرها

حجت‌الاسلام پژمانفر: حل مسائل خیابان امت مشهد در دستور کار مجلس است

  • کد خبر: ۱۴۸۶۱۳
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
حجت‌الاسلام پژمانفر: حل مسائل خیابان امت مشهد در دستور کار مجلس است
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی و مذاکرات صورت گرفته باید تلاش شود مسائل مربوط به بن‌بست‌های ایجاد شده در محلات حاشیه‌ای مشهد حل شود.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر امروز، ۱۳ بهمن، در حاشیه بازدید از محلات حاشیه‌ای شهر مشهد، محدوده خیابان امت، در گفت‌وگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: این بازدید در ارتباط با مشکلات خیابان طلاب و محله امت بود که تلاش شد برای آن چاره‌اندیشی شود.

وی اضافه کرد: بن‌بست بودن این منطقه یکی از مشکلات جدی این منطقه است. همچنین چاله‌هایی که بابت برداشت خاک‌ها و گودال‌های عمیقی که در نتیجه فعالیت کوره‌های آجرپزی ایجاد شده، باید حل شود. در کنار این‌ها درباره مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی این منطقه نیز با شهروندان منطقه امت به گفت‌وگو نشستیم.

پژمانفر خاطرنشان کرد: علاوه بر این مذاکراتی برای حل مسائل مزبور بابت در دستور کار قرار گرفتن اقدامات کوتاه و درازمدت باید داشته باشیم. در حال حاضر مقرر شد شهرداری منطقه مجموعه پیشنهادات خود را برای حل مسائل گفته شده در قالب یک بسته ارائه کند تا بتوان از ظرفیت‌های شهری و استانی و همچنین کشوری خصوصا شورای عالی معماری و شهرسازی جهت خلاص شدن مرکز شهر مشهد از بن‌بست استفاده شود.

وی در حاشیه این بازدید از خانواده شهید عزیزی، از شهدای هشت سال دفاع مقدس نیز دیدن کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->