از کتاب «دیو و دیوانگی» سروده محمدباقر کلاهی‌اهری رو نمایی می‌شود «قفس» روی صحنه «شمایل» می‌رود + زمان اجرا بازدید «پیمان جبلی» از پشت صحنه سریال «طوبی» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۴ و ۵ مرداد ۱۴۰۳) + زمان پخش کتاب «مناقشه قره باغ، از آغاز تا پایان» منتشر شد دومین جشنواره سرود فجر بسیج خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت  رونمایی از ۸ بازی قرآنی در مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) مستند‌های ورزشی در شبکه امید + زمان پخش رئیس هیات انتخاب و داوران جشنواره فیلم‌های ورزشی مشخص شد گریم غافلگیرکننده «سارا بهرامی» در یک نمایش + عکس «مغناطیس»برنامه‌ای برای زائران اربعین در شبکه ۲ سیما برگزیدگان دومین کنگره استانی زنان تاثیرگذار معرفی شدند (۳ مرداد ۱۴۰۳) نقش با ترکیبی از رنگ، خط و شعر | گزارشی از نمایشگاه «الواح» در نگارخانه رادین ثبت امید و زندگی در دل جنگ و آوارگی گزارشگران تهی دست! از فرمانروایان ایرانی آناتولی چه می‌دانیم؟
سرخط خبرها

ماجرای تیراندازی هنگام فیلمبرداری سریال «تمام آمریکایی» چه بود؟

  • کد خبر: ۱۴۸۸۶۵
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
ماجرای تیراندازی هنگام فیلمبرداری سریال «تمام آمریکایی» چه بود؟
فیلمبرداری سریال درام «تمام آمریکایی» به دلیل تیراندازی در مرکز شهر لس‌آنجلس متوقف شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سریال درام «تمام آمریکایی» که قرار بود دیروز در ۲ مکان مختلف در مرکز شهر لس‌آنجلس فیلمبرداری شود، به دلیل تیراندازی در محله‌ای نزدیک یکی از این لوکیشن‌ها، کار خود را متوقف کرد تا به کسی آسیب احتمالی نرسد.

منابع نزدیک به این پروژه گفته‌اند اعضای سازنده پس از این حادثه در محل احساس امنیت نمی‌کردند و به همین دلیل استودیو برادران وارنر همه کار‌های آن لوکیشن را در روز جمعه و شنبه متوقف کرد.

این حادثه روز جمعه ساعت ۹ در خیابان ورمونت لس‌آنجلس رخ داد و در حالی که یک مرد ۴۸ ساله در خیابان در حال قدم زدن بود، مظنون که مردی ۳۴ ساله بود از پشت به وی نزدیک شد و پس از درگیری به وی شلیک کرد و متواری شد. در حالی که او همچنان دستگیر نشده، قربانی به بیمارستان محلی منتقل شد.

در این سریال دنیل ازرا در نقش اسپنسر جیمز یک فوتبالیست جوان بازی می‌کند که استخدام شده تا بازی‌های دبیرستانی را به سطح بالا برساند.

اکنون فصل پنجم این سریال در حال پخش شدن است و دیگر بازیگرانش تای دیگز، بری‌زی، مونه مازور، سامانتا لوگان، کودی کریستین، هانتر کلودوس، مایکل ایوانز بهلینگ و گرتا اونیوگو هستند.

سریال «تمام آمریکایی» برای فصل ششم هم تمدید شده و پخش فصل پنجم این درام ورزشی از ۲۳ ژانویه شروع شد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->