۴۴۰ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در مشهد انجام شده است ارتقای جایگاه پزشکان عمومی، به عنوان محور و پایه نظام سلامت ضروری است  رئیس انجمن پزشکان عمومی خراسان رضوی: ارتقای علمی و شغلی پزشکان عمومی هدف ما است چرا در فصل‌های گرم سال عرق سوز می‌شویم؟ اگر می‌خواهید هورمون‌هایتان تنظیم شوند، از مصرف برخی مواد غذایی اجتناب کنید ورود گردشگران ایرانی به ترکیه ۴۲ درصد افزایش یافت همه چیز درباره تغذیه کودکان زیر ۲ سال دستگیری مرد شکاک که همسر و خواهرزنش را در چناران به قتل رساند + عکس تقویم آزمون‌های کشوری سال ۱۴۰۴ اعلام شد + جدول راهکار‌های مقابله با موتیسم یا لالی انتخابی، اختلال اضطرابی در دوران کودکی نهضت سواد آموزی: فرایند آموزش برای اتباع و غیراتباع بی‌سواد «رایگان» است کدام گرمازدگی‌ها نیاز به اعزام آمبولانس دارد؟ چرا حق عائله‌مندی به «زنان بازنشسته‌ی کارگری» تعلق نمی‌گیرد؟ طب سنتی یا رایج؟ | گزارشی درباره رابطه طب قدیم و جدید که غفلت از ظرفیت‌های طب قدیم را به‌دنبال داشته است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ١١ مرداد ١۴٠٣) | ماندگاری هوای گرم تا اواسط هفته آینده ۴ پرده از ۴ پرونده سرقت در مشهد شهید سیدرضا کامیاب؛ مرد روزهای سخت مشهد منتظری: ریشه فتنه رژیم صهیونیستی تنها با مبارزه کَنده می‌شود باند توزیع سکه‌های تقلبی در غرب کشور منهدم شد کشف بیش‌از ۱۶ هزار عدد قرص غیرمجاز در گناباد (۱۱ مرداد ۱۴۰۳) حق بیمه زنان خانه‌دار چقدر است و آن‌ها در چندسالگی بازنشسته می‌شوند؟
سرخط خبرها

سقف ثبت طلاق در دفترخانه‌ها محدود شد

  • کد خبر: ۱۴۹۰۳
  • ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
سقف ثبت طلاق در دفترخانه‌ها محدود شد
رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق اظهار کرد: بخشنامه رئیس قوه قضاییه برای ثبت طلاق در هر یک از دفاتر طلاق محدودیت و سقف معینی تعیین شد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی مظفری رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق اظهار کرد: در جهت اجرای سیاست‌های قوه قضاییه در مبارزه با فساد به تقاضای کانون سردفتران ازدواج‌ و طلاق و موافقت سازمان ثبت و با بخشنامه رئیس قوه قضاییه برای ثبت طلاق در هر یک از دفاتر طلاق محدودیت و سقف معینی تعیین شد.

وی افزود: برخی دفاتر طلاق با زد و بند‌های ناسالم با کارمندان دادگاه خانواده بدون رعایت مسائل اخلاقی مبادرت به ثبت طلاق می‌کردند که با این بخشنامه راه فساد کلاً مسدود شد.

رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق در پاسخ به این سوال که سقف ثبت طلاق در دفاتر چقدر تعیین شده است؟ گفت: سقف ثبت طلاق در شهر‌های مختلف متفاوت است و براساس یک فرمول تعیین می‌شود.

مظفری تصریح کرد: در هر شهر تعداد طلاق‌های ثبت شده در سال نباید از میانگین طلاق‌های ثبت شده در سال گذشته به نسبت تعداد دفاتر ثبت طلاق ضرب در ۲۰ درصد بیشتر شود، به عنوان مثال هر دفتر ثبت طلاق در تهران مجاز است در سال فقط ۱۹۰ مورد طلاق را ثبت کند، در صورتی که برخی از دفاتر متخلف حدود ۴ هزار طلاق در سال ثبت می‌کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->