مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی در قاب تلویزیون
سرخط خبرها

ستاره مد نظر گل‌محمدی امروز در ترکیب اصلی پرسپولیس است

  • کد خبر: ۱۴۹۳۵۴
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸
ستاره مد نظر گل‌محمدی امروز در ترکیب اصلی پرسپولیس است
سرمربی پرسپولیس قصد دارد از بازیکن جدید خود در بازی امروز به صورت کامل استفاده کند.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، در جریان دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک بود که عیسی آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس پس از نزدیک به یک سال دوری از میادین به علت مصدومیت، از ابتدای نیمه دوم برای سرخپوشان به زمین رفت تا طلسم بازی نکردن این بازیکن شکسته شود.

آل‌کثیر در همان یک نیمه بازی نشان داد که از نظر بدنی و فنی در شرایط بسیار ایده‌آلی قرار دارد و اگر شانس با او یار بود حتی می‌توانست برای پرسپولیس گلزنی هم کند. ضمن اینکه انگیزه بالای آل‌کثیر و عطش این بازیکن برای بازی خبری خوب و امیدوار کننده برای یحیی گل‌محمدی و هواداران پرسپولیس بود.

حالا خبر رسیده که بعد از نمایش ضعیف امید عالیشاه و شیخ دیاباته در خط حمله پرسپولیس در چند بازی گذشته و البته آمادگی و انگیزه آل‌کثیر، یحیی گل‌محمدی از این مهاجم به صورت ثابت در ترکیب بازی با صنعت نفت آبادان استفاده کند تا دوباره دوندگی و البته انگیزه در خط حمله پرسپولیس زنده شود.


در ادامه حتما بخوانید

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد؟

پرسپولیس از داوری سود کرده یا سپاهان؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->