بهمن هاشمی تهیه‌کننده شد فراخوان مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر «کیانو ریوز» در فیلم «سیستم سرگرمی خراب است» زنده‌یاد رضا داوودنژاد با «زندگی به شرط خنده» روی آنتن + زمان پخش آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) جایزه بهترین بازیگر جشنواره زنان بیروت در دستان صحرا اسدالهی پوستر جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی شد + عکس بررسی فروش سینما‌های خراسان رضوی در ماهی که گذشت | «بی بدن» مشهدی‌ها در سایه «تمساح خونی» برگزیدگان پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» معرفی شدند + اسامی بازتاب اندیشه اسلامی در منظومه فکری سعدی برنامه‌های رادیو برای نمایشگاه کتاب تهران + زمان پخش تصویر شهر در بوم شعر سهراب سپهری پارسی را به جهان، رونق و آوازه از اوست | معرفی چند اثر پژوهشی درباره سعدی به مناسبت روز بزرگداشت او آمار فروش سینمای ایران در آخرین هفته فروردین ۱۴۰۳ پیام وزیر فرهنگ و ارشاد به مناسبت روز سعدی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
سرخط خبرها

نظر مردم درباره اکران فیلم «بعد از رفتن» در پردیس سینمایی هویزه مشهد + فیلم

  • کد خبر: ۱۴۹۵۲۴
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱
نظر مردم درباره اکران فیلم «بعد از رفتن» در پردیس سینمایی هویزه مشهد + فیلم
پایانگر اکران های سومین روز برگزاری جشنواره فجر مشهد در پردیس سینمایی هویزه، فیلم «بعد از رفتن» به کارگردانی «رضا نجاتی» بود.

به گزارش شهرآرانیوز،  «بعد از رفتن» روایتی اجتماعی از یک کارگردان فیلم اولی بود که پروسه تولید آن هم بسیار بی سر و صدا و به دور از حواشی خبری طی شد. داستان فردی که پس از مدت‌ها دوری، به زادگاه  خود باز می‌گردد و گمشده ای را جست و جو می کند.
گفتنی است که صابر ابر، سارا بهرامی، پوریا رحیمی سام، پانته آ پناهی ها، بهرام شاه محمدلو، احترام برومند، روشنک گرامی، یسنا میرطهماسب، خسرو احمدی و حامی ترابی در این فیلم نقش آفرینی می کنند.

ضعف روایت و ساختار در فیلم

یکی از مخاطبان پس از دیدن فیلم می گوید: متاسفانه فیلم نه داستان و نه ساختار درستی داشت. یک فیلم به شدت کسل کننده که هیچ نقطه شاخصی در آن دیده نمی شد. شاید بتوان گفت همه فیلم در 10 دقیقه آخر آن خلاصه می شد و اگر مابقی فیلم هم حذف می شد، تفاوتی در اصل فیلم به وجود نمی آمد.

بازی های تکراری بازیگران

مخاطب دیگری می گوید: جدا از این که خط سیر داستانی فیلم بسیار مشوش و مخدوش بود، حتی بازیگران نیز فقط بازی های سابق خود را بدون هیچ خلاقیتی تکرار می کردند. بین «صابر ابر» در این فیلم و فیلمقبلی او، هیچ تفاوتی ندیدم و حتی بازی او در این فیلم به مراتب ضعیف تر بود.

ضرورت پرداختن به سوژه های اجتماعی

البته برخی از مخاطبان نیز همین پرداختن کارگردان به یک سوژه اجتماعی را اتفاقی خوی می دانستند. یکی از این جمله مخاطبان می گوید: بدون شک لازم است کارگردانان سوژه های اجتماعی بیشتری را برای ساخت کارهای آینده مورد توجه قرار دهند. پرداختن به سوژه های اجتماعی بسیار ضروری است و این فیلم هم یکی از همین سوژه ها را در حد بضاعت خود روایت کرد.

فیلم های خسته کننده

اما مخاطب دیگری نیز اعتقاد دارد که ریتم این فیلم نیز مانند برخی دیگر از فیلم های اکران شده در جشنواره امسال، بسیار کند بود. وی می گوید: شاید سرعت بخشیدن به ریتم فیلم تا حدی بتواند موجب شود که بازیگران کمی خلاقیت بروز دهند. ریتم کند فیلم در کنار پردازش ضعیف و بازی های دور از حد انتظار بازیگران، فیلمی بسیار خسته کننده ساخته بود و من فقط منتظر بودم که فیلم هر چه زودتر به پایان برسد.

گزارشی از سومین روز برگزاری جشنواره فجر مشهد در پردیس سینمایی سیمرغ

ضعف فیلم‌نامه در برخی آثار جشنواره فیلم فجر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->