جعفر یاحقی: استاد باقرزاده نماد پیوند فرهنگ و ادب خراسان بود رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور: حمایت از مظلومان غزه و لبنان گامی در تحقق عدالت الهی است پژوهشگر و نویسنده مطرح کشور: اسناد تاریخی مایملک شخصی هیچ مسئولی نیستند حضور «دنیل کریگ» در فیلم ابرقهرمانی «گروهبان راک» پخش «من محمد حسن را دوست دارم» از شبکه مستند سیما (یکم آذر ۱۴۰۳) + فیلم گفتگو با دکتر رسول جعفریان درباره غفلت از قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در ایران گزارشی از نمایشگاه خوش نویسی «انعکاس» در نگارخانه رضوان مشهد گفتگو با «علی عامل‌هاشمی»، نویسنده، کارگردان و بازیگر مشهدی، به بهانه اجرای تئاتر «دوجان» مروری بر تازه‌ترین اخبار و اتفاقات چهل‌وسومین جشنواره فیلم فجر، فیلم‌ها و چهره‌های برتر یک تن از پنج تن قائمه ادبیات خراسان | از چاپ تازه دیوان غلامرضا قدسی‌ رونمایی شد حضور «رابرت پتینسون» در فیلم جدید کریستوفر نولان فصل جدید «عصر خانواده» با اجرای «محیا اسناوندی» در شبکه دو + زمان پخش صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (یکم و دوم آذر ۱۴۰۳) + زمان پخش حسام خلیل‌نژاد: دلیل حضورم در «بی‌پایان» اسم «شهید طهرانی‌مقدم» بود نوید محمدزاده «هیوشیما» را روی صحنه می‌برد مراسم گرامیداشت مقام «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» در مشهد برگزار شد (۳۰ آبان ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نظر مردم درباره اکران فیلم «بعد از رفتن» در پردیس سینمایی هویزه مشهد + فیلم

  • کد خبر: ۱۴۹۵۲۴
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱
نظر مردم درباره اکران فیلم «بعد از رفتن» در پردیس سینمایی هویزه مشهد + فیلم
پایانگر اکران های سومین روز برگزاری جشنواره فجر مشهد در پردیس سینمایی هویزه، فیلم «بعد از رفتن» به کارگردانی «رضا نجاتی» بود.

به گزارش شهرآرانیوز،  «بعد از رفتن» روایتی اجتماعی از یک کارگردان فیلم اولی بود که پروسه تولید آن هم بسیار بی سر و صدا و به دور از حواشی خبری طی شد. داستان فردی که پس از مدت‌ها دوری، به زادگاه  خود باز می‌گردد و گمشده ای را جست و جو می کند.
گفتنی است که صابر ابر، سارا بهرامی، پوریا رحیمی سام، پانته آ پناهی ها، بهرام شاه محمدلو، احترام برومند، روشنک گرامی، یسنا میرطهماسب، خسرو احمدی و حامی ترابی در این فیلم نقش آفرینی می کنند.

ضعف روایت و ساختار در فیلم

یکی از مخاطبان پس از دیدن فیلم می گوید: متاسفانه فیلم نه داستان و نه ساختار درستی داشت. یک فیلم به شدت کسل کننده که هیچ نقطه شاخصی در آن دیده نمی شد. شاید بتوان گفت همه فیلم در 10 دقیقه آخر آن خلاصه می شد و اگر مابقی فیلم هم حذف می شد، تفاوتی در اصل فیلم به وجود نمی آمد.

بازی های تکراری بازیگران

مخاطب دیگری می گوید: جدا از این که خط سیر داستانی فیلم بسیار مشوش و مخدوش بود، حتی بازیگران نیز فقط بازی های سابق خود را بدون هیچ خلاقیتی تکرار می کردند. بین «صابر ابر» در این فیلم و فیلمقبلی او، هیچ تفاوتی ندیدم و حتی بازی او در این فیلم به مراتب ضعیف تر بود.

ضرورت پرداختن به سوژه های اجتماعی

البته برخی از مخاطبان نیز همین پرداختن کارگردان به یک سوژه اجتماعی را اتفاقی خوی می دانستند. یکی از این جمله مخاطبان می گوید: بدون شک لازم است کارگردانان سوژه های اجتماعی بیشتری را برای ساخت کارهای آینده مورد توجه قرار دهند. پرداختن به سوژه های اجتماعی بسیار ضروری است و این فیلم هم یکی از همین سوژه ها را در حد بضاعت خود روایت کرد.

فیلم های خسته کننده

اما مخاطب دیگری نیز اعتقاد دارد که ریتم این فیلم نیز مانند برخی دیگر از فیلم های اکران شده در جشنواره امسال، بسیار کند بود. وی می گوید: شاید سرعت بخشیدن به ریتم فیلم تا حدی بتواند موجب شود که بازیگران کمی خلاقیت بروز دهند. ریتم کند فیلم در کنار پردازش ضعیف و بازی های دور از حد انتظار بازیگران، فیلمی بسیار خسته کننده ساخته بود و من فقط منتظر بودم که فیلم هر چه زودتر به پایان برسد.

گزارشی از سومین روز برگزاری جشنواره فجر مشهد در پردیس سینمایی سیمرغ

ضعف فیلم‌نامه در برخی آثار جشنواره فیلم فجر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->