سرخط خبرها

معرفی فیلم‌های چهارمین روز برگزاری جشنواره فیلم فجر مشهد

  • کد خبر: ۱۴۹۶۲۷
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
معرفی فیلم‌های چهارمین روز برگزاری جشنواره فیلم فجر مشهد
در چهارمین روز از برگزاری بیستمین جشنواره فیلم فجر مشهد، ۶ فیلم در پردیس‌های سینمایی منتخب جشنواره اکران می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، امروز ۲۰ بهمن ماه و در چهارمین روز برگزاری جشنواره فیلم فجر مشهد، «کت چرمی» در پردیس‌های هویزه و پارک بازار، «هایپاور» در پردیس‌های هویزه و آفریقا، «شماره ۱۰» در پردیس‌های هویزه و آفریقا، «بعد از رفتن» در پردیس‌های ویلاژتوریست و سیمرغ، «پرونده باز است» در پردیس سیمرغ و «عطرآلود» در پردیس برفی اکران می‌شود.

«کت چرمی» به کارگردانی «حسین میرزامحمدی» یکی از فیلم اولی‌های جشنواره فجر امسال است که یکی از پربازیگرترین فیلم‌های این دوره از جشنواره به شمار می‌رود. جواد عزتی، صابر ابر، گلاره عباسی، پانته‌آ پناهی‌ها، ستاره پسیانی، عباس جمشیدی‌فر، مائده طهماسبی، بهزاد خلج، امین میری، محمد صدیقی مهر، آیدا ماهیانی، سارا حاتمی، رویا تیموریان و سیامک احصایی در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.در خلاصه این فیلم آمده است: گاهی وقت‌ها باید بین موندن و رفتن، مردن رو انتخاب کرد...

«هایپاور» به کارگردانی «هادی محمدپور» یکی دیگر از فیلم اولی‌های جشنواره فجر امسال است. این فیلم، دومین فیلمی است که با موضوع زندگی شهید منصور ستاری ساخته شده و نقش پدافند هوایی ارتش در عملیات والفجر ۸ را روایت می‌کند. اتابک نادری، فرزاد حسنی، علیرام نورایی، سپیده خداوردی، مهرداد ضیایی، مجید پتکی، الناز اسماعیلی، رضوان خدامی، آرمان جوکار و هادی محمدپور در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

«شماره ۱۰» به کارگردانی «حمید زرگرنژاد» نیز از جمله فیلم‌هایی است که با موضوع دفاع مقدس ساخته شده و البته در فضایی تاریک و تلخ روایت می‌شود و تجربه متفاوتی در این حوزه به شمار می‌رود و داستان آن بر اساس یک داستان واقعی نوشته شده است. مجید صالحی، حسام منظور، سیامک صفری، بهرنگ علوی، مهدی زمین پرداز، صحرا اسداللهی و احمد کاوری از جمله بازیگران این فیلم هستند.

«بعد از رفتن» به کارگردانی «رضا نجاتی» یکی دیگر از فیلم اولی‌های جشنواره امسال است که تولید آن در سکوت خبری و رسانه‌ای پیش رفت و روایتگر زندگی فردی است که بعد از مدت‌ها دوری، به زادگاه خود باز می‌گردد و گمشده‌ای را جست و جو می‌کند. صابر ابر، سارا بهرامی، پوریا رحیمی سام، پانته آ پناهی ها، بهرام شاه محمدلو، احترام برومند، روشنک گرامی، یسنا میرطهماسب، خسرو احمدی و حامی ترابی در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

«پرونده باز است» به کارگردانی «کیومرث پوراحمد» فیلمی اجتماعی است که بخش عمده‌ای از آن در زندان قزل حصار و کانون اصلاح و تربیت فیلمبرداری شده است و پوراحمد با این فیلم به سراغ یکی از پرونده‌های پرحاشیه دهه ۸۰ رفته است. روایت یک نوجوان ۱۵ ساله که مرتکب قتل شده و در انتظار حکم دادگاه است.

پژمان بازغی، محمدرضا غفاری، نسیم ادبی، حسین پاکدل، شادی مختاری، علی باقری، سام قریبیان، مه‌لقا باقری. بازیگران نوجوان پویا نجفی، راشین ربی، مهبد جهان‌نوش و محمدمتین ستاری در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.

«عطر آلود» به کارگردانی «هادی مقدم‌دوست» سومین فیلم سینمایی این کارگردان است. یک ملودرام عاشقانه درباره فردی که استعداد خوبی در عطرسازی دارد و در آستانه پدر شدن است و در این میان با چالش‌های جدیدی مواجه می‌شود و مقدم‌دوست تلاش کرده چالش‌های یک زوج خوشبخت را در مسیر استحکام زندگی به تصویر بکشد. مصطفی زمانی، هدی زین العابدین، کوروش تهامی، همایون ارشادی، حسام محمودی، سودابه بیضایی و شهروز ابراهیمی در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->