برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

ویدئو| «هایپاور» نظر مثبت مخاطبان مشهدی را جلب نکرد

  • کد خبر: ۱۴۹۶۸۶
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱
ویدئو| «هایپاور» نظر مثبت مخاطبان مشهدی را جلب نکرد
نمایش فیلم هیاپاور در قالب جشنواره فیلم فجر مشهد نظرات مثبت و منفی مختلفی را دریافت کرد. 

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از بینندگان فیلم هایپاور با بیان اینکه هایپاور فیلم خوبی بود که به موضوع دفاع مقدس می‌پرداخت، اظهار کرد: البته این فیلم نسبت به بسیاری از آثار ژانر دفاع مقدس ضعیف‌تر ظاهر شد.

وی ادامه داد: در حقیقت بازی‌ها و دکوپاژ فیلم اصلا مناسب نبود و می‌توانست بهتر از این باشد. بیننده دیگری نیز با اشاره به ضعف جلوه‌های بصری فیلم هایپاور عنوان کرد: اگر این جلوه‌های بصری به شکل بهتری به نمایش در می‌آمد، می‌توانست موجب افزایش تاثیرگذاری اثر نیز شود.

وی تصریح کرد: همچنین بازی‌ها متوسط بود و می‌توانست شخصیت شهید ستاری بهتر از این‌ها نمایش داده شود. یکی از تماشگران فیلم هایپاور گفت: این فیلم بازیگری خوبی نداشت. تدوین آن نیز خیلی خوب نبود و همین موضوع بر سطح هیچان فیلم اثر می‌گذاشت. وی خاطرنشان کرد: به نظر من هایپاور نسبت به فیلم قبلی که در مورد شهید ستاری ساخته شد، ضعیف‌تر بود.
 
یکی دیگر از بینندگان این فیلم با بیان اینکه جای خالی چنین آثاری خیلی احساس می‌شود، بیان کرد: این فیلم نشان می‌دهد که برخی‌ها چقدر برای این مملکت کار کرده‌اند. خیلی خوب است که هنوز برخی آثار سینمایی به این افراد می‌پردازد. تماشاگر دیگری هم یادآور شد: به نظر من روایت فیلم شاید برای یک اثر ۳۰ الی ۴۰ دقیقه‌ای مناسب‌تر می‌بود، ولی نتوانست در قالب یک اثر سینمایی کار را پیش برد.

فیلم هایپاور ساخته هادی محمدپور است و فرزاد حسنی و علیرام نورایی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->