بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳) کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سیم و کابل برق در میانه (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اعتراف مرد جوان به سوزاندن جسد دوست خود در غرب تهران

  • کد خبر: ۱۵۰۱۶۸
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷
اعتراف مرد جوان به سوزاندن جسد دوست خود در غرب تهران
مرد جوانی که دوست خود را به قتل رسانده و جسدش را در غرب تهران سوزانده بود، دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰، سرنشینان خودرو‌های عبوری در اطراف منطقه گرمدره کشف جسد سوخته مرد جوانی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کردند که با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه محمد وهابی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد حدودا ۴۰ ساله‌ای مواجه شدند که از ناحیه گردن هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده و عامل این جنایت پس از ارتکاب جرم جسد را در محل سوزانده و رها کرده است؛ همچنین در بررسی‌های بیشتر هویت مقتول توسط تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی شناسایی شد.

کارآگاهان که در جریان تحقیقات متوجه دوربین‌های مداربسته موجود در اطراف صحنه کشف جسد شده بودند فیلم آن را هدف بازبینی قرار دادند و متوجه شدند جسد مرد جوان با یک خودروی پراید به محل موردنظر آمده و در آنجا رها شده است.

اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی نیز نشان می‌داد، از کارت بانکی مقتول پس از جنایت پول برداشته شده و مرد جوان روز حادثه با دوست خود قرار داشته است که همین سرنخ شک تیم جنایی را برانگیخت.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، راهی خانه متهم ردیف اول پرونده شدند و پی بردند، مرد جنایتکار پس از ارتکاب قتل به مکان نامشخصی متواری شده است.

تحقیقات پس از یک سال همچنان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی اواسط بهمن‌ماه، مخفیگاه متهم در جنوب تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با بازپرس پرونده بی‌درنگ متهم را دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به شعبه دوم دادسرای امور جنایی در تحقیقات ابتدایی به جرم قتل دوستش در خودروی پراید خود با ضربه چاقو و همچنین سوزاندن جسد به دلیل پنهان کردن رد جنایت اعتراف و عنوان کرد به دلیل اختلافات دست به این جنایت هولناک زده است.

با دستور محمد وهابی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جنایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->