توزیع فصل سوم «پدرخوانده» + زمان پخش تخصیص یارانه خرید از نمایشگاه کتاب برای دانش‌آموزان و فرهنگیان آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌یابی نمایش «هیس» به فستیوال کلاسیک روسی سعدی یکی از خود ماست بهمن هاشمی تهیه‌کننده شد فراخوان مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران تئاتر «کیانو ریوز» در فیلم «سیستم سرگرمی خراب است» زنده‌یاد رضا داوودنژاد با «زندگی به شرط خنده» روی آنتن + زمان پخش آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) جایزه بهترین بازیگر جشنواره زنان بیروت در دستان صحرا اسدالهی پوستر جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی شد + عکس بررسی فروش سینما‌های خراسان رضوی در ماهی که گذشت | «بی بدن» مشهدی‌ها در سایه «تمساح خونی» برگزیدگان پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» معرفی شدند + اسامی بازتاب اندیشه اسلامی در منظومه فکری سعدی برنامه‌های رادیو برای نمایشگاه کتاب تهران + زمان پخش تصویر شهر در بوم شعر سهراب سپهری پارسی را به جهان، رونق و آوازه از اوست | معرفی چند اثر پژوهشی درباره سعدی به مناسبت روز بزرگداشت او
سرخط خبرها

نظر مخاطبان پردیس سینمایی هویزه درباره فیلم «غریب» + فیلم

  • کد خبر: ۱۵۰۲۱۱
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸
نظر مخاطبان پردیس سینمایی هویزه درباره فیلم «غریب» + فیلم
آخرین روز از برگزاری جشنواره فیلم فجر در مشهد، با اکران فیلم «غریب» در پردیس سینمایی هویزه آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در هشتمین و آخرین روز برگزاری بیستمین جشنواره فیلم فجر در مشهد، 9 فیلم اکران شد که آغازگر آنها، اکران فیلم «غریب» در پردیس سینمایی هویزه بود. اتفاقا نامزد شدن این فیلم برای دریافت سیمرغ جشنواره فجر امسال در بخش های مختلف، توانسته بود تعداد زیادی از مخاطبان را به سالن سینما بکشاند و در آخر هم مخاطبان با رضایت کامل از فیلم، سالن سینما را ترک کردند.

به احترام سربازان و مدافعان وطن می ایستم

یکی از مخاطبان که به شدت تحت تاثیر فیلم قرار گرفته بود، با بغضی در گلو می گوید: چند بار در زمان اکران فیلم، به احترام سربازان و مدافعان وطن از جا برخاستم. این فیلم نمایشگر برخی از جانفشانی های افرادی بود که باید به آنها درود فرستاد.

متن خوب، ریتم مناسب و کارگردانی قابل تحسین

مخاطب دیگری می گوید:کارگردان سوژه بسیار خوبی را انتخاب کرده بود که تا کنون به درستی به آن پرداخته نشده بود و تلاش کرد به دور از اختلافاتی که در بسیاری از سوژه های فیلم های دفاع مقدس وجود دارد، یک فیلم خوب بسازد. ریتم فیلم بسیار خوب و مناسب بود و کارگردان هم به خوبی توانسته بود از عهده سوژه برآید. البته همیشه در اینگونه فیلم های شلوغ، مشکلاتی در کار وجود دارد. اما در مجموع کار کارگردان قابل تحسین بود.

بهترین فیلم جشنواره امسال بود

مخاطب دیگری با ابراز تعجب از اعلام نتایج داوری جشنواره فجر می گوید: نمی دانم چرا هیات داوری جشنواره، سیمرغ بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را به این فیلم نداد. کار کارگدان در این فیلم تحسین برانگیز بود و اصلا با سایر فیلم های جشنواره امسال قابل مقایسه نبود.

یک فیلم موفق در ژانر دفاع مقدس

مخاطب دیگری اعتقاد دارد که اگر بتوان ژانر دفاع مقدس را به عنوان یک ژانر مستقل در سینمای ایران به حساب آورد، این فیلم جزو فیلم های موفق در این ژانر است. هر چند این فیلم بنا به اطلاعات اولیه پر هزینه ترین فیلم جشنواره امسال بود، اما توانست به خوبی کار را به پایان برساند و به نظر می رسد در اکران عمومی هم بتواند موفقیت خوبی در گیشه کسب کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->