به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا
سرخط خبرها

دفاع کورکورانه مدیران استقلال از ساپینتو و دستیاران

  • کد خبر: ۱۵۰۶۱۳
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
دفاع کورکورانه مدیران استقلال از ساپینتو و دستیاران
با وجود تعدد کارت‌های زرد و قرمز و محرومیت متعدد از سوی کمیته انضباطی علیه ساپینتو و همکارانش، اما مدیران اسقلال از مربیان این تیم دفاع می‌کنند!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، هیچ کادری در لیگ برتر فوتبال ایران به اندازه کادر فنی استقلال اعتراض نمی‌کند و داوران، مسئولان برگزاری و حتی متولیان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را تحت فشار قرار نمی‌دهد.

مربیان استقلال از ابتدای فصل جاری با انتخاب یک رویه نا مناسب، دائم درحال اعتراض به تیم داوری و ناظران برگزاری رقابت‌ها هستند و بعد از بازی نیز در نشست‌های خبری خود متولیان فوتبال را به دلیل اشتباهاتی که در زمین فوتبال رخ داده به باد انتقاد می‌گیرند.

تردیدی نیست که تیم استقلال از جانب داوری لطمه‌هایی دیده است، اما اشتباهات داوری نباید دلیلی براعتراض‌های متعدد علیه داوران باشد و جو رقابت‌هایی که یک سوی آن استقلال قرار دارد، برهم بریزد.

ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال و دستیاران درفصل جاری بار‌ها به دلیل اعتراض‌های مکرر به تصمیم داوران و انجام رفتار‌های نامناسب درکنار زمین یا با کارت زرد  و یا با کارت قرمزموجه شده‌اند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز به دفعات سرمربی و برخی مربیان استقلال با محرومیت مواجه ساخته است، اما با وجود اعمال این تصمیمات بازدارنده همچنان شاهد گسترش اعتراض‌ها از سوی مربیان استقلال هستیم.

از همه شگفت آورتر دفاع کورکورانه مدیران و مسئولان استقلال از کادر فنی است و آن‌ها با اشاره به اقداماتی که رقبای استقلال در جریان بازی‌های لیگ برتر در راستای آنچه تحریک ساپینتو عنوان شده، سعی در دفاع از مربیان دارند.

این دفاع درحالی انجام می‌شود که ساپینتو وهمکارانش از همان بدو ورود به لیگ برتر با کوچکترین اشتباهی که علیه استقلال شده اعتراض‌های شدیدی انجام داده‌اند و برخلاف اادعای فتح الله‌زاده ساپینتو نه تنها با حضور او آرام‌تر نشده بلکه به یک مربی پرخاشگرتر تبدیل شده که حتی احتمال محرومیت دوباره‌اش به واسطه رفتار‌های زننده در بازی با پیکان نیز می‌رود.

آیا بهتر نیست مدیران استقلال به جای این تاکتیک جلوی مربیان خود را بگیرند تا بیش از شخصیت باشگاه با ریشه استقلال زیر سوال نرود؟ این رفتار‌ها مورد تایید هیچ یک از هواداران قدیمی و حتی پیشکسوتان استقلال نیست.

اوج فاجعه آن‌جا نیست که غلامپور و ماتا نیز درگرفتن کارت با ساپینتو رقابت تنگاتنگی دارند؛ فاجعه آن‌جا است که سرمربی استقلال حتی وقتی محروم است هم از روی سکوها اعتراض می‌کند!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->