نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

ساپینتو از شرایطش ناراضی است

  • کد خبر: ۱۵۰۸۴۸
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
ساپینتو از شرایطش ناراضی است
سرمربی پرتغالی استقلال از شرایطی که این روزها دارد بسیار ناراضی است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم استقلال در شرایطی مقابل پیکان به چهارمین پیروزی متوالی خود دست یافت که با توجه به شکست پرسپولیس مقابل هوادار تهران هم امتیاز این تیم شد و فاصله ۸ امتیازی با سرخ‌پوشان را از بین برد. حالا شاگردان ریکاردو ساپینتو دوباره به کورس قهرمانی بازگشتند. هنوز طعم این پیروزی در زبان استقلالی‌ها بود که خبر رسید سرمربی پرتغالی استقلال به دلیل اظهاراتش در نشست خبری توسط کمیته انضباطی مامور به ارسال دفاعیه شده است.

ساپینتو که تمرینات استقلال را دو روز تعطیل کرد و آماده رفتن به کشور خود بود تا این دو روز را کنار خانواده‌اش سپری کند با شنیدن این خبر برآشفته شد. او با صدای بلند فریاد می‌زد که سرمربی حریف به دستیارش توهین کرده است، ولی او باید جوابگو باشد. ساپینتو که همان شب نیز به دلیل اتفاقات بازی با مس کرمان دوباره محروم شده بود اعلام کرد در پایان فصل حتی اگر استقلال را قهرمان کند برای همیشه ایران را ترک خواهد کرد چرا که همه روی او زوم کرده‌اند و با این شرایط دیگر نمی‌تواند در ایران مربیگری کند.

قرارداد ساپینتو با استقلال دو ساله بسته شده است که سال دوم آن توافقی است و باید دید ساپینتو چقدر روی تصمیم خود مصر خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->