تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟
سرخط خبرها

مرگ یک دختر دیگر از خودکشی خانوادگی در مشهد

  • کد خبر: ۱۵۱۵۵۸
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
مرگ یک دختر دیگر از خودکشی خانوادگی در مشهد
پرونده خودکشی گروهی اعضای یک خانواده مشهدی، پس از مرگ دختر ۱۸ ساله، پیچیده‌تر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دختر ۱۸ ساله‌ای که در پی خودکشی دسته جمعی اعضای خانواده اش هنوز عالیم حیاتی داشت و توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شده بود در حالی عصر روز گذشته جان سپرد که برادر دیگر وی نیز به کما رفته است و اوضاع وخیمی دارد.

دوشنبه گذشته بود که نیرو‌های کلانتری خواجه ربیع، ماجرای تکان دهنده خودکشی گروهی اعضای یک خانواده را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد گزارش دادند. حساسیت این خبر، بی درنگ قاضی دکتر صادق صفری را به خیابان شهید سالمی کشاند و بدین ترتیب تحقیقات قضایی درباره این حادثه هولناک در حالی آغاز شد که اجساد مادر و دو تن از دختران جوانش روی رختخواب‌های پهن شده در کف پذیرایی قرار داشتند.

بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که یکی از پسران جوان این خانواده دو روز قبل خودکشی کرده و جان باخته است. در همین حال مشخص شد دختر ۱۸ ساله و پسر ۲۲ ساله دیگر خانواده که هنوز علائم حیاتی داشتند توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده و به کما رفته اند، اما ۴ عضو این خانواده قربانی خودکشی گروهی شده و جان خود را از دست داده اند.

ادامه تحقیقات براساس دست نوشته‌ای که به تلویزیون منزل چسبانده شده بود،نشان داد که اعضای این خانواده با انگیزه ادعای ایجاد مزاحمت ناموسی توسط پرایدسوار جوانی به نام» ب «و بعد از خودکشی پسر جوان خانواده، تصمیم به خودکشی گروهی گرفته اند.


این مطلب را هم بخوانید:

ناگفته‌هایی از خودکشی دسته جمعی اعضای یک خانواده مشهدی


با انتقال اجساد» مریم- ع «) مادر» رویا- ه) دختر متولد ۷۹) و مژگان – ه) دختر متولد ۷۶) به پزشکی قانونی، بررسی‌های قضایی توسط قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقالب مشهد در حالی ادامه یافت که انتظار می‌رفت پسر و دختری که عالیم حیاتی داشتند از کما خارج شوند و راز خودکشی گروهی را فاش کنند، اما متاسفانه عصر روز گذشته دختر ۱۸ ساله که زهرا نام داشت نیز در مرکز درمانی جان سپرد و تنها بازمانده این اقدام هولناک هم در کما به سر می‌برد و وضعیت بسیار وخیمی دارد و بدین ترتیب پرونده مرگ مرموز اعضای این خانواده پیچیده‌تر شده است.

در عین حال مقام قضایی دستورات ویژه‌ای را برای شناسایی و دستگیری مرد مرموزی صادر کرد که در دست نوشته اعضای این خانواده از وی نام برده شده است، درخور یادآوری است، اعضای خانواده رمز گوشی‌های تلفن خود را برای اثبات ادعاهایشان نوشته و آن‌ها را در کنار هم گذاشته بودند در همین حال وجود تعدادی بسته‌های خالی قرص حکایت از آن دارد که اعضای خانواده با مصرف تعداد زیادی قرص خودکشی کرده اند.

منبع: خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->