کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

دبیر رویداد رسانه‌ای «رج»: محصولات رویداد به شکل گزارش‌های محلی مساله محور منتشر می شود

  • کد خبر: ۱۵۲۲۰۳
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
دبیر رویداد رسانه‌ای «رج»: محصولات رویداد به شکل گزارش‌های محلی مساله محور منتشر می شود
هادی ذالکی گفت: محصولات رویداد رسانه ای «رج» به صورت گزارش های محلی مساله محور منتشر می شود.

به گزارش شهرآرانیوز، «هادی ذالکی» دبیر رویداد رسانه ای «رج» در حاشیه برگزاری نخستین روز از این رویداد رسانه ای گفت: عنوان رویداد «رج» از دو عنوان «رسانه» و «جامعه» برگرفته شده است. این رویداد به ظرفیت های افراد محلات مشهد در حوزه رسانه و رسانه های اجتماعی توجه دارد. 

وی افزود: بنا بر آن است در این رویداد ۲ روزه و با حضور تعدادی از علاقمندان به رسانه‌های اجتماعی محلات، مباحث مرتبط با موضوع طرح بحث شود. عموم این مباحث نیز به مباحث حوزه رسانه و رسانه‌های اجتماعی باز می‌گردد. بعد از پایان این دوره، شرکت کنندگان در گروه‌های ۳ تا ۵ نفره تقسیم می‌شوند و در کنار یک راهنما یا منتور رسانه ای، تلاش می‌کنند طی مدت زمان حدود ۱۵ روز یک گزارش مسئله محور از مسائل محلی خود بسازند و برای دبیرخانه رویداد ارسال کنند. تلاش بر این است که تا پایان اسفندماه، این گزارش‌ها مورد ارزیابی قرار گرفته و از منتخبان آن‌ها نیز تقدیر به عمل آید. عمده این خروجی‌ها به صورت گزارش‌های ویدئویی است و به همین صورت در رسانه‌ها منتشر می‌شود. به این دلیل که برای تهیه اینگونه گزارش ها، می‌بایست تمام مهارت‌های لازم در حوزه تولید رسانه‌ای به کار گرفته شود.  

ذالکی خاطرنشان کرد: همکاری ما با افراد شرکت کننده در دوره، پایان پیدا نمی‌کند و با شبکه سازی که بین این افراد اتفاق می‌افتد، از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد.  

وی در ادامه گفت: در ثبت نام اولیه ۲۰۰ نفر برای شرکت در این دوره اعلام آمادگی کردند که از ۱۲۰ نفر از آنان برای شرکت در دوره دعوت به عمل آمده است. تعدادی از سرفصل‌های لازم برای تولیدات رسانه‌ای توسط اساتید در این دوره آموزشی مطرح می‌شود و پس از این دوره هم راهنمایی‌های لازم توسط راهنمایی که در کنار هر گروه خواهد بود، ارائه خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->