واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

ظرفیت‌های روایت نگاری در رسانه های محلی

  • کد خبر: ۱۵۲۲۲۶
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱
ظرفیت‌های روایت نگاری در رسانه های محلی
«جمال یزدانی» از جمله مدرسان رویداد رج است که نکاتی را درباره «روایت نگاری در رسانه های محلی» بیان کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، «جمال یزدانی» در کارگاه پژوهشگر سیاستگذاری فرهنگی با موضوع «راهبرد رسانه محلی» گفت: روایت نگاری در رسانه محلی براساس هر کدام از جزئیات ظرفیت های محله متفاوت می‌شود. 

به گفته این مدرس در روایت نگاری محلی، اولین حرکت مشخص کردن محدوده روایت نگاری است که پس از آن حرکت آغاز می شود. یک روایت خوب بر اساس خوب دیدن و خوب شنیدن به وجود می آید. 

یزدانی تاکید کرد: توجه به هر آنچه در ابتدا بی اهمیت جلوه می کند نیز مهم است. رسانه محلی می تواند از این مولفه برای روایت نگاری مناسب خود استفاده کند. کنار گذاشتن نگاه های تک بعدی باید در روایت نگاری رسانه محلی مورد توجه قرار بگیرد. ضمن این که توجه به نظریات محلی می تواند به رسانه در شرایط مختلف کمک کند. 

وی افزود: ۳ مولفه آحاد مردم (اطلاع و انگیزه بخشی)، حاکمیت (سیاست گذاری) و گروه ها (تسهیل گری) ابعاد کار رسانه محلی است. روایت نگاری در رسانه محلی نیز بر اساس هر کدام از جزئیات ظرفیت های محله متفاوت می شود. 

یزدانی افزود: از سوی دیگر، هویت و فرهنگ نیز از ظرفیت های مهم محلات است که به رسانه محلی این امکان را می دهد تا روایت نگاری خاصی داشته باشد.
 
 
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->