انتشار یازدهمین آلبوم رضا صادقی با نام برنده معرفی موردانتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۵ + عکس و خلاصه داستان درباره ادوارد فیتزجرالد نخستین مترجم رباعیات خیام | تولدی دوباره با خیام آئین بزرگداشت خیام نیشابوری با حضور سخنگوی دولت چهاردهم برگزار شد+ فیلم و عکس (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) اسب‌هایی در تاریکی ذهن | روایت معاصر «اکوئوس» در مشهد نقدی بر فیلم «دایناسور» ساخته مسعود اطیابی | فتح گیشه با فرمول همیشگی خوش نویسی ایرانی در معرض ترکتازی انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی خواستار برخورد جدی با مقصرین احتمالی مرگ عکاس خبری شد روایت پرونده جنجالی عباس کیارستمی در «طعم عباس» سفر موزیسین‌های بین‌المللی به ایران اولین جشنواره فیلم فضای باز آغازبه‌کار کرد | لذت تماشای فیلم کوتاه زیر نور ماه انیمیشن «آسمان دوست‌داشتنی» به عنوان بهترین اثر جشنواره «انیماتیبا» معرفی شد انتشار تک آهنگ لحظه رفتن با صدای حسن مهدی اعتباری همایش ملی هوش مصنوعی در سازمان صدا و سیما برگزار شد جایزه غافل‌گیرکننده یک عمر دستاورد هنری برای کوین اسپیسی در جشنواره کن آموزش داستان نویسی | سه گام اژدها (بخش اول) گپ وگفتی با ناشران مشهدی حاضر در سی وششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران | بازار کتاب های دینی و مقاومت همچنان رونق دارد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ آنچه در هجدهمین جشن «شب بازیگر» گذشت
سرخط خبرها

ظرفیت‌های روایت نگاری در رسانه های محلی

  • کد خبر: ۱۵۲۲۲۶
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱
ظرفیت‌های روایت نگاری در رسانه های محلی
«جمال یزدانی» از جمله مدرسان رویداد رج است که نکاتی را درباره «روایت نگاری در رسانه های محلی» بیان کرد.
مریم امیری
خبرنگار مریم امیری

به گزارش شهرآرانیوز، «جمال یزدانی» در کارگاه پژوهشگر سیاستگذاری فرهنگی با موضوع «راهبرد رسانه محلی» گفت: روایت نگاری در رسانه محلی براساس هر کدام از جزئیات ظرفیت های محله متفاوت می‌شود. 

به گفته این مدرس در روایت نگاری محلی، اولین حرکت مشخص کردن محدوده روایت نگاری است که پس از آن حرکت آغاز می شود. یک روایت خوب بر اساس خوب دیدن و خوب شنیدن به وجود می آید. 

یزدانی تاکید کرد: توجه به هر آنچه در ابتدا بی اهمیت جلوه می کند نیز مهم است. رسانه محلی می تواند از این مولفه برای روایت نگاری مناسب خود استفاده کند. کنار گذاشتن نگاه های تک بعدی باید در روایت نگاری رسانه محلی مورد توجه قرار بگیرد. ضمن این که توجه به نظریات محلی می تواند به رسانه در شرایط مختلف کمک کند. 

وی افزود: ۳ مولفه آحاد مردم (اطلاع و انگیزه بخشی)، حاکمیت (سیاست گذاری) و گروه ها (تسهیل گری) ابعاد کار رسانه محلی است. روایت نگاری در رسانه محلی نیز بر اساس هر کدام از جزئیات ظرفیت های محله متفاوت می شود. 

یزدانی افزود: از سوی دیگر، هویت و فرهنگ نیز از ظرفیت های مهم محلات است که به رسانه محلی این امکان را می دهد تا روایت نگاری خاصی داشته باشد.
 
 
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->