زمان بومی‌سازی کتابخانه‌های هوشمند فرارسیده است «لی‌لی» آماده پخش می‌شود آغاز فعالیت رادیو محرم برای هشتمین سال آغاز اکران «نذر بی‌بی» هم‌زمان با فرارسیدن ماه محرم واکنش تهیه‌کننده سریال «بامداد خمار» به حواشی آقای رئیس جمهور، آینه در کربلاست جایزه اصلی کارلوی واری مستند «نگاهی ناگهانی به چیز‌های عمیق تر» رسید درگذشت «جان لاندو» تهیه‌کننده برنده اسکار حسینیه‌ای به وسعت ایران | بررسی ویژه‌برنامه‌های سیما در محرم ۱۴۰۳ اعجاز ایجاز ادبیات الکترونیک: ادبیات سخت پیما چون قضا از آسمان نزول می‌کند ... | احوال امام حسین (ع) از مرگ معاویه تا رسیدن به کربلا، به روایت نثر‌های کهن فارسی پیام خانه سینما به «مسعود پزشکیان» رییس جمهور منتخب صدور پروانه ساخت «انتخاب من» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ آمار فروش سینما در هفته سوم تیر ماه (۱۷ تیر ۱۴۰۳) | فروش سینما از مرز ۶۰۰ میلیارد گذشت محرم در قاب مستند | معرفی مستند‌هایی با موضوع آیین‌های محرم و عاشورا آثار راه‌یافته به بخش «فیلم» جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان مشهد + اسامی
سرخط خبرها

برنامه «جهان آرا»، «عصرانه» و «ثریا» دیگر پخش زنده نخواهند بود

  • کد خبر: ۱۵۲۲۸
  • ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵
برنامه «جهان آرا»، «عصرانه» و «ثریا» دیگر پخش زنده نخواهند بود
طبق تصمیم گیری جدید مدیران سازمان صداوسیما بناست از این به بعد ۳ برنامه «جهان آرا»، «عصرانه» و «ثریا» دیگر «زنده» به روی آنتن نروند.

به گزارش شهرآرانیوز، برنامه‌های تلویزیونی «جهان آرا»، «عصرانه» و «ثریا» ۳ برنامه تلویزیونی گفتگو محور در شبکه‌های افق و یک سیما بودند که در به صورت زنده و در قالب گفتگو‌هایی صریح و چالشی به مسائل روز جامعه می‌پرداختند.

بنا بر این گزارش، این گفتگو‌ها شامل موضوعات سیاسی، اقتصادی و بین الملل بود که روشنگری‌های بسیاری در ابعاد گوناگون با خود به همراه داشت و مهمانان این برنامه‌ها نیز شامل افرادی از طیف‌های مختلف بودند.

حالا طبق تصمیم گیری جدید مدیران تلویزیون که گفته شده بر اثر فشار دولتی‌ها و به ویژه حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور، صورت گرفته و در پی تذکر‌های پیاپی به مدیران رسانه ملی، بناست این ۳ برنامه از حالت زنده خارج شوند و پس از ضبط استودیویی و بازبینی به روی آنتن بروند.

در صورت بروز چنین اتفاقی، این برنامه‌ها که صراحت آن‌ها از جمله موفقیت‌ها به حساب می‌آمد، به زودی به گفتگو‌هایی خنثی و بی تاثیر بدل خواهند شد که اثرگذاری خود را از دست خواهند داد.

منبع: عصرایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->