سرخط خبرها

جلوه ای از ترساندن مردم در رسانه ملی

  • کد خبر: ۱۵۲۹۷
  • ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
جلوه ای از ترساندن مردم در رسانه ملی
«ایران ناامن است؟» پاسخ به این گزاره ظاهرا در دست شبکه سوم سیماست که مرتبا تلاش می کند مردم را بترساند و بگوید هیچ چیز نخورید و هیچ کاری نکنید.

به گزارش شهرآرا نیوز، به نقل از باشگاه روزنامه نگاران ایران، از روز گذشته، یک مجری تلویزیونی در یک برنامه تلویزیونی ادعا کرده است که شیرهای خوراکی تماما سم است و مردم ایران تا اطلاع ثانوی شیر نخورند. شما کارشناس هستید؟ متخصص هستید؟ کمتر کسی می تواند چنین ادعای بزرگی کند که تمام شیرهای پاستوریزه، سمی است و نباید از آنها استفاده کرد.

فرض کنیم این ادعا در یکی از روزنامه ها، انجام شده بود. به ساعت نکشیده، روزنامه توقیف، روزنامه نگار بازداشت و شبکه های مختلف درصدد توجیه برمی آمدند که فلان رسانه‌ی زنجیره ای در صدد بی‌اعتماد کردن مردم و ناامن نشان دادن کشور است و می‌خواهد به دشمن گرا بدهد تحریم‌ها اثر کرد و شیرها نیز آلوده به سم شد...

متاسفانه بی‌سوادی در رسانه‌ پرمدعای ملی، موج می‌زند. قصد و غرض این نیست که تلاش خادمان واقعی فرهنگ را زیر سئوال ببریم، اما این رسانه یک روز با موضوع ذرت های آلوده ، یک روز با موضوع شیر سمی، یک روز موضوع پالم و... مردم را به هراس می اندازند. با چه دانشی؟ به چه قصدی؟

این ناآگاهی را کنار اخبار سیاسی و جناحی و برنامه های خالی از محتوا و سریال هایی بگذارید که خالی از محتوا هستند. معلوم نیست در درون غول بزرگ چه می گذرد که جلوه و تلاشش فقط ترساندن مردم است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->