ارز اربعین به صورت دینار به زائران پرداخت می‌شود مشترکان برق خانگی خراسان رضوی ۲۷ میلیارد ریال پاداش گرفتند افزایش ۴۰ درصدی صادرات به افغانستان در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

خرید و فروش زیورآلات طلا در مشهد به حداقل رسید

  • کد خبر: ۱۵۲۴۵۹
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
خرید و فروش زیورآلات طلا در مشهد به حداقل رسید
رییس اتحادیه صنف طلا، نقره و جواهر مشهد گفت: خرید و فروش طلا در بازار این شهر با توجه به نوسانات ۲ هفته اخیر در قیمت طلا و سکه به حداقل رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف تقی زادگان افزود: در شرایط کنونی خرید و فروش طلا فقط در خصوص نوع مستعمل آن یا طلای آب شده و بعضا سکه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: این در حالی است که معامله طلای آب شده در بازار پول شویی است و مردم از عواقب و زیان‌هایی که ممکن است از این بخش به آنان برسد، بی اطلاع هستند.

رییس اتحادیه صنف طلا، نقره و جواهر مشهد گفت: این اتحادیه معامله طلای آب شده را ممنوع نکرده، اما ضرر چنین معاملاتی متوجه مردم است و از این بخش متضرر می‌شوند.

تقی زادگان قیمت‌های سکه و طلا در بازار را غیرواقعی دانست و افزود: هم اکنون قیمت سکه امامی در بازار هفت میلیون تومان، بهار آزادی ۶ میلیون تومان، نیم سکه چهار میلیون تومان و ربع سکه پنج میلیون تومان حباب دارد، نوسان‌های شدید قیمت سکه و طلا نیز باعث شده است که معاملات در این بخش به صفر برسد.

وی اظهار داشت: با وجود اعیاد شعبانیه و مجالس عروسی حتی یک گرم طلا در بازار مشهد معامله نمی‌شود، مردم ترجیح می‌دهند زیورآلات نقره به جای طلا خریداری کنند.

رییس اتحادیه صنف طلا، نقره و جواهر مشهد در خصوص سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی گفت: بازار جواهرات این شهر نیز به رغم وجود زائر، راکد است و خرید و فروش زیادی در آن انجام نمی‌شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->