سخنرانی آیت الله صدیقی در دانشگاه امام صادق(ع) لغو شد + اطلاعیه دانشگاه ادعای سنتکام: چهار پهپاد انصارالله را سرنگون کردیم رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک
سرخط خبرها

هلاکت یک اسرائیلی در عملیات استشهادی در کرانه باختری + فیلم

  • کد خبر: ۱۵۲۴۹۷
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱
هلاکت یک اسرائیلی در عملیات استشهادی در کرانه باختری + فیلم
در جریان یک عملیات استشهادی در نزدیکی «اریحا» واقع در کرانه باختری، یک شهرک‌نشین اسرائیلی، به ضرب گلوله به هلاکت رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، منابع خبری از یک عملیات استشهادی در نزدیکی «اریحا» واقع در کرانه باختری خبر دادند که توسط یک جوان فلسطینی انجام شده است.

رادیو ارتش رژیم موقت صهیونیستی خبر داد که در جریان این تیراندازی، یک صهیونیست به شدت زخمی شد و مجری این عملیات، موفق به فرار شد. خبرگزاری شهاب اما گزارش داد که در جریان این تیراندازی، این شهرک‌نشین اسرائیلی به هلاکت رسیده است.

منابع عبری همچنین خبر دادند که مجری این عملیات، در هنگام فرار به سمت یک خودروی متعلق به صهیونیستها تیراندازی می‌کند که در جریان آن، چهار اسرائیلی به شدت زخمی شدند.

عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش حماس در واکنش به این عملیات، گفت: این عملیات در راستای پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان است که آخرین مورد آن، حمله وحشیانه به مردم ما در حواره واقع در نابلس است.

القانوع تأکید کرد، تنها پاسخ به جنایات صهیونیستها و شهرک‌نشینان اسرائیلی، افزایش عملیاتهای استشهادی و تیراندازی است و باعث خواهد شد که کرانه باختری و قدس اشغالی به آتش کشیده شود.

شامگاه گذشته نیز یک خودروی متعلق به صهیونیستها در مرکز شهرک «حواره» واقع در جنوب نابلس هدف گلوله قرار گرفت که در پی آن دو صهیونیست به هلاکت رسیدند. رئیس شورای شهرکهای صهیونیستی شمال کرانه باختری در واکنش به این عملیات گفت که این یک عملیات پیچیده و دشوار بوده است.

پس از این عملیات استشهادی، وضعیت در این منطقه متشنج شد و صهیونیستها با یورش دسته جمعی، چند منطقه را به آتش کشیدند. در واکنش به این جنایات، کتائب شهداء الأقصى، اعلام بسیج عمومی فوری و مقابله با دشمن صهیونیستی و شهرک‌نشینان اسرائیلی کرد.

داوود شهاب مسئول دفتر اطلاع‌رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطینگفت: صهیونیستها با تجاوزات شنیع خود، کرانه باختری و قدس اشغالی را هدف قرار می‌دهند.  رخدادهای حواره باعث خواهد شد جریان مقاومت، به مبارزه بیشتر ادامه دهد و هدف قرار دادن شهرک‌نشینان را در دستور کار خود داشته باشد.

وی با بیان اینکه افزایش مقاومت، تنها پاسخ به تروریسم و جنایات رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: هر کس که از کاهش تنش سخن می‌گوید، هدفش مبرا کردن اسرائیل از جنایاتش است.

القانوع هم در واکنش به یورش وحشیانه صهیونیستها و نشست نمایشی که در العقبه اردن برگزار شد، گفت: نشست العقبه به اسرائیل چراغ سبز نشان داد تا جنایات بیشتری مرتکب شود. نیروهای امنیتی نابلس باید به ملت ما بپیوندند و با صهیونیستها مقابله کنند. نوار غزه در خشم، جوشش و انقلابی قرار دارد که معلول رخدادهای حواره است.

وی هشدار داد که حماس به کابینه فاشیست صهیونیستی اجازه نخواهد داد ملت فلسطین را در یک بخش تحت فشار شدید قرار دهد. لذا مقاومت، تنها سلاح مردم فلسطین علیه صهیونیستها خواهد بود.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->