بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

رئیس هیات اسکی خراسان رضوی: اگر مسیر پیست اسکی شیرباد تسهیل نشود حرفی برای گفتن نداریم

  • کد خبر: ۱۵۲۸۰۳
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
رئیس هیات اسکی خراسان رضوی: اگر مسیر پیست اسکی شیرباد تسهیل نشود حرفی برای گفتن نداریم
رئیس هیات اسکی خراسان رضوی گفت: دسترسی سخت به پیست شیرباد را جدی‌ترین چالش هیات اسکی استان است، جاده صعب‌العبور پیست اسکی شیرباد حدود ۱۴ کیلوتر آن مسیر سد دولت‌آباد است که نیازمند پیگیری مسئولان ذی‌ربط است؛ تا زمانی که جاده پیست اسکی شیرباد برای رفت‌وآمد مناسب نباشد حرفی برای گفتن نداریم.

ایمان سماورچی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص عملکرد این هیات در جاری، اظهار کرد: اولین بانوی ملی‌پوش البته با تلاش شخص ورزشکار به مسابقات قهرمانی جهان اعزام شد و در بین ۴۰ اسکی‌باز که حریفان قدری هم بودند در جایگاه بیستم جهان ایستاد.
وی افزود: در مسابقات رولر اسکی بانوان ما موفق به کسب مقام دوم تیمی کشور شدند و همچنین در رشته اسکی صحرانوردی مقام سوم و چهارم کشور را در کارنامه اسکی خراسان رضوی ثبت کردیم. ضمن اینکه در استعدادیابی‌ها کمپ آموزشی داشتیم که امیر علیزاده و امیررضا حسینی در اردوی شیراز هستند و مسابقات آنان شنبه و یکشنبه برگزار خواهد شد.
رئیس هیات اسکی خراسان رضوی در ادامه گفت: هفته گذشته مسابقات اسکی استان در پیست شیرباد برگزار شد و تیم استعدادیابی ما در مسابقات استعداد برتر در بندسر حضور دارند.
سماورچی در خصوص عملکرد هیات اسکی خراسان رضوی در حوزه آموزش، عنوان کرد: مربیان رسمی اسکی از اعضای رسمی هیات اسکی خراسان رضوی هستند. کمیته آموزش کلاس‌های منظم را به صورت بسته‌های آموزشی آماده کردند و شاگردان را در پیست آموزش داده و برمی‌گردانند، ضمن اینکه آموزش‌های ساعتی در مدارس اسکی شیرباد برگزار می‌شود.
وی در خصوص عدم تطابق شرایط اقلیمی خراسان رضوی با اسکی، گفت: از نظر زیست محیطی شرایط فوق‌العاده‌ای در شیرباد حاکم است و هرساله بیشترین آمار برف را دارد و در این ده، دوازده سالی که این پیست ایجاد شده آمار بارش برف ما نسبت به سایر پیست‌ها بهتر بوده است به جز پیست توچال که شرایط خاصی بر آن حکم‌فرما است، در نهایت می‌توان گفت از نظر اقلیمی مشکلی نداریم و از اواخر آبان تا اردیبهشت برف داریم.
رئیس هیات اسکی خراسان رضوی درخصوص ملی‌پوشان خراسانی، اعلام کرد: در بخش آقایان آرمین جمال وطن را داشتیم، اما این ورزشکار در ورزش فوتبال آسیب دید و از نتوانست ادامه دهد. پس از آن در مسابقات رولر اسکی نیز موفق به کسب مقام شد، اما در ورزش دیگری مصدوم شد و از حضور او محروم ماندیم. در رشته آلپاین که رشته اصلی اسکی است طی استعدادیابی‌های انجام شده امیر علیزاده و امیررضا حسین‌زاده شناسایی شدند که تمام تلاش خود را برای پیشرفت آنان به کار می‌گیریم که در رشته آلپاین نیز حرفی برای گفتن داشته باشیم.
سماورچی در خصوص حضور اسپانسر‌ها در رشته اسکی عنوان کرد: متاسفانه هیچ اسپانسری برای این رشته وجود ندارد، کاش حداقل یک اسپانسر خوب برای عاطفه صالحی پای کار باشد چرا که تنها ملی‌پوش ما است و در تمام مسابقات حضور فعال دارد و می‌توان کمترین هزینه‌ها حمایت کرد.
وی دسترسی سخت به پیست شیرباد را جدی‌ترین چالش هیات اسکی استان برشمرد و گفت: در شیرباد منابع آبی وجود دارد که می‌توان با آن برف مصنوع ایجاد کرد، اما جدی‌ترین چالش ما دسترسی نا مناسب به پیست شیرباد است که مورد کم‌لطفی مسئولان قرار گرفته است و در توان سرمایه‌گذاران نیست که بیش از این حمایت کنند چرا که عمده سرمایه‌گذاری شیرباد برف‌روبی، پاک‌سازی و درست کردن جاده برای دسترسی دولت‌آباد به پیست می‌شود.
رئیس هیات اسکی خراسان رضوی ادامه داد: جاده صعب‌العبور پیست اسکی شیرباد حدود ۱۴ کیلوتر آن مسیر سد دولت‌آباد است که نیازمند پیگیری مسئولان ذی‌ربط است، پس از شروع فعالیت پیست، سد دولت‌آباد محلی برای تفریح مردم شده است با پیگیری جهت تسهیل رفت‌وآمد در این جاده علاوه‌بر ایجاد یک مرکز تفریحی مسیر پیست اسکی شیرباد نیز تسهیل می‌شود.
سماورچی ادامه داد: برای اینکه یک دانش‌آموز را از دولت‌آباد به پیست اسکی بیاوریم باید یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای کرایه ماشین آفرود هزینه کنیم که آموزش دهیم، مگر هیات اسکی چقدر بودجه دارد؟ اما در صورتی که جاده مناسب برای رفت‌وآمد باشد فرد شخصا روانه پیست اسکی می‌شود. تا زمانی که جاده پیست اسکی شیرباد برای رفت‌وآمد مناسب نباشد حرفی برای گفتن نداریم.
رئیس هیات خراسان رضوی در خصوص برنامه این هیات در سال آینده آتی، بیان کرد: تابستان ۱۴۰۲ مجمع هیات اسکی خراسان رضوی برگزار خواهد شد، اما با این برای سال آینده برنامه گسترش استعدادیابی روستاییان و آلپاین را داریم و با حمایت بیشتر از ورزشکاران تعداد ملی‌پوشان را افزایش خواهیم داد.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا به ادامه ریاست در هیات اسکی تمایل دارد، پاسخ داد: اگر فردی حضور یابد که وقت و انرژی بیشتری داشته باشد میدان را برای حضور ایشان خالی‌
می‌کنم چرا که هدف ریاست نیست بلکه پیشرفت اسکی استان است و در صورت عدم همکاری با هدف حمایت بیشتر از ورزشکاران ادامه خواهم داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->