توضیح وزیر ارشاد درباره فیلم‌هایی که بازیگر بی‌حجاب دارند ناگفته‌های مهران مهام از پرونده مرگ زهره فکور + ویدیو اهدای نشان شوالیه ادب و هنر به «تام کروز» در فرانسه ضبط فصل هفتم سریال «پایتخت» آغاز شد + فیلم پنهان‌شدن در غشای کلمات | چند خطی درباره کتاب «زندگی در آمنیون»، مجموعه شعر قاسم رفعت‌حسینی حسن معجونی در نقش پادشاه شهر حِلّه «رویای نیمه شب» مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان‌رضوی در هفته‌ای که گذشت (۶ مرداد ۱۴۰۳) بازگشت «پاورقی» به آنتن سیما + زمان پخش کتاب‌های پرفروش‌ کانون پرورش فکری در نخستین ماه تابستان ۱۴۰۳ معرفی شد آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۶ مرداد ۱۴۰۳) پخش انیمیشن «مینیون‌ها» برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس اختصاص رایگان فیبر نوری به همه سینماهای کشور حکایت نظریه آلبرت و کفش‌های آن سه مرد مروری کوتاه بر زندگی امیراشرف آریان پور، موسیقی دان و پژوهشگر نام آور ایرانی اکران «روزی روزگاری آبادان» با بازی تنابنده و معتمدآریا در سینما
سرخط خبرها

حکایت رصد اخبار و فلان و بیسار + روباه اضافه

  • کد خبر: ۱۵۲۹۷۵
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
حکایت رصد اخبار و فلان و بیسار + روباه اضافه
در روزگاران قدیم، دو پیچ تاریخی مانده به دوران معاصر، در ناحیه شرقی جنگل دوردست، کلاغی زندگی می‌کرد که اسباب شگفتی همگان بود، زیرا نه قارقار می‌کرد و نه از این شاخه به آن شاخه می‌پرید، بلکه دائما روی شاخه درختی نشسته بود و به افق‌های دوردست خیره می‌شد.

در روزگاران قدیم، دو پیچ تاریخی مانده به دوران معاصر، در ناحیه شرقی جنگل دوردست، کلاغی زندگی می‌کرد که اسباب شگفتی همگان بود، زیرا نه قارقار می‌کرد و نه از این شاخه به آن شاخه می‌پرید، بلکه دائما روی شاخه درختی نشسته بود و به افق‌های دوردست خیره می‌شد. روزی خرگوش پس از آنکه از بس به دنبال غذا گشت از نفس افتاد، به زیر سایه درختی که محل استقرار کلاغ بود رفت تا چند دقیقه بنشیند و نفسی تازه کند و بار دیگر به جست وجوی غذا بپردازد. کلاغ وقتی چشمش به خرگوش افتاد، گفت: خدا قوت یره، خسته نباشی. خرگوش گفت: قربانت. مونده نباشی.

از صبح دارم دنبال یک لقمه هویج یا کاهو یا کلم می‌گردم تا شکمم را سیر کنم، اما هنوز چیزی پیدا نکرده ام. کلاغ گفت: حتما پیدا می‌کنی. خرگوش گفت: صبح که از اینجا رد شدم تو اینجا بودی و هنوز هم اینجایی. آیا کار خاصی نداری که همه اش مشغول استراحتی؟ کلاغ گفت: استراحت؟ نه. من مشغول رصد و تحلیلم. خرگوش پرسید: رصد و تحلیل چی؟

کلاغ گفت: رصد اخبار و بازنشر پست‌های خبری به همراه تحلیل‌های اختصاصی از اخبار و وقایع روز و ارائه آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی اعم از داخلی و ... و نیز طراحی تمرین‌های نگرش کلان به جهت آماده سازی مخاطبان برای تصمیم سازی و تصمیم گیری و سایر فرایند‌های استراتژیک. اگر به نظرت می‌رسد بیکارم و دارم استراحت می‌کنم، برای این است که با نگرش کلان و تصمیم سازی و تصمیم گیری و سایر فرایند‌های استراتژیک آشنایی نداری و عضو کانال‌ها و صفحات من نیز نیستی. کاری که من می‌کنم نه تنها یک شغل تمام وقت است، بلکه خیلی هم درآمد دارد.

خرگوش گفت: می‌شود من هم به جای سگدو زدن در پی یک لقمه نان و هویج، مثل تو به استراحت و رصد اخبار و بازنشر پست‌های خبری به همراه تحلیل‌های اختصاصی از اخبار و وقایع روز و ارائه آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی اعم از داخلی و ... و نیز طراحی تمرین‌های نگرش کلان به جهت آماده سازی مخاطبان برای تصمیم سازی و تصمیم گیری و سایر فرایند‌های استراتژیک بپردازم؟ کلاغ گفت: البته که می‌توانی. اگرچه تا به سطح من برسی راه درازی در پیش داری،  اما برای شروع هیچ وقت دیر نیست. از همین حالا شروع کن.

خرگوش با خوشحالی و امید فراوان به آینده روشن کنار درخت لم داد تا به استراحت و رصد اخبار و بازنشر پست‌های خبری به همراه تحلیل‌های اختصاصی از اخبار و وقایع روز و ارائه آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی اعم از داخلی و ... و نیز طراحی تمرین‌های نگرش کلان به جهت آماده سازی مخاطبان برای تصمیم سازی و تصمیم گیری و سایر فرایند‌های استراتژیک بپردازد، که ناگهان روباهی از پشت درخت بیرون جست و خرگوش را گرفت و خورد.

کلاغ گفت:‌ای بابا، حیف شد. وی سپس افزود: چه حیف که یادم رفت بگویم برای رصد اخبار و بازنشر پست‌های خبری به همراه تحلیل‌های اختصاصی از اخبار و وقایع روز و ارائه آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی اعم از داخلی و ... و نیز طراحی تمرین‌های نگرش کلان به جهت آماده سازی مخاطبان برای تصمیم سازی و تصمیم گیری و سایر فرایند‌های استراتژیک، باید مثل من این بالابالا‌ها بنشینی و خاموش شد و به ادامه رصد اخبار و فلان و بیسار تا سایر فرایند‌های استراتژیک پرداخت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->