جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد
سرخط خبرها

گود کشتی با چوخه شهید بابانظر تا پایان سال به بهره برداری می رسد

  • کد خبر: ۱۵۳۱۷
  • ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲
گود کشتی با چوخه شهید بابانظر تا پایان سال به بهره برداری می رسد
شهردار منطقه چهار مشهد از بهره برداری از پروژه طرح توسعه گود کشتی با چوخه شهید بابانظر تا پایان سال 98 خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، غلامرضا غلامی افزود: عملیات اجرایی پروژه طرح توسعه گود کشتی با چوخه شهید بابانظر واقع در شهید بابانظر 61، ابتدای سال جاری همزمان با بیست و ششمین هفته برگزاری مسابقات کشتی با چوخه گود شهید بابانظر، با حضور اعضای شورای اسلامی شهر مشهد، مدیران شهرداری مشهد، ورزشکاران و علاقمندان به این رشته ورزشی، آغاز شد.

غلامی خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتبار 26 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع با 1400 متر مربع فضا برای گود کشتی و امکان اجرای همزمان 3 مسابقه کشتی در حال اجراست.

وی افزود: جایگاه استاندارد تماشاگران با ظرفیت 2500 نفر، رختکن، سرویس بهداشتی، حمام، جایگاه ویژه، اتاق داوران، اورژانس و فوریت های پزشکی و ... همراه با دسترسی های ویژه برای معلولین از دیگر امکانات این گود مدرن کشتی با چوخه است.

شهردار منطقه چهار مشهد گفت: از ظرفیت پارکینگ و زیرساخت های بوستان بهشت برای این گود استفاده خواهد شد و در این طرح سیستم برق DC جهت ایمنی بیشتر شهروندان و جلوگیری از خسارات ناشی از برق گرفتگی اجرا می شود.

غلامی افزود: با وجود شرایط نامناسب جوی و بارش برف و باران، اجرای این پروژه با نصب داربست و پوشش محوطه کارگاهی به صورت 24 ساعته در دو شیفت در حال انجام است.

شهردار منطقه چهار مشهد در پایان تاکید کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته این پروژه تا پایان سال 98 به بهره برداری می رسد و در اختیار پهلوانان و علاقمندان به این رشته ورزشی سنتی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است گود کشتی با چوخه شهید بابانظر (کوی طلاب) در زمینی خاکی در 16 شهریور ماه سال 97 به بهره برداری رسید و همزمان با مراسم افتتاحیه، اولین دوره مسابقات کشتی با چوخه یادواره سرداران شهید محله طلاب مشهد با رقابت بیش از 150 پهلوان چوخه کار از شهرستان های مشهد، فریمان، گناباد، قوچان، چناران و ... برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->