بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان! تظاهرات هزاران شهرک‌نشین صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی
سرخط خبرها

زیاد النخاله: مقاومت تا نابودی اشغالگری و آزادسازی کامل سرزمین فلسطین ادامه خواهد یافت

  • کد خبر: ۱۵۳۱۹۴
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
زیاد النخاله: مقاومت تا نابودی اشغالگری و آزادسازی کامل سرزمین فلسطین ادامه خواهد یافت
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی بر ادامه مقاومت تا نابودی اشغالگری و آزادسازی کامل سرزمین فلسطین تاکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، به‌نقل از رسانه‌های فلسطینی، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی با تجلیل از شهدای مقاومت گفت: گردان‌های مقاومت در کرانه باختری اعلام می‌کنند که تا بیرون راندن اشغالگران نبرد را ادامه خواهند داد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی خاطر‌نشان کرد: همه گروه‌ها باید در سطح مسئولیت پذیری و در سطح آرمان‌های ملت فلسطین و جانفشانی‌ها باشند و برای نبرد با اشغالگران آماده باشند.

النخاله در ادامه گفت: آمریکا تمام قدرت و توان و نفوذ خود را برای طراحی توطئه جدید در کنفرانس اخیر عقبه (اردن) به‌میدان آورد، اما فقط یک مبارز در منطقه حواره (نابلس)، پروژه آن‌ها را به شکست کشاند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد: سیاست آمریکا پیشبرد پروژه صهیونیستی است و جامعه بین‌المللی را برای حمایت از آن به حرکت واداشته است و رژیم‌های عربی را برای مشارکت در حمایت از  دشمن ما وادار کرده است. مردان فلسطین در زندان‌ها برای نبرد سختی که آن‌ها و جانشان را هدف قرار  داده آماده می‌شوند، اسیران دربند اشغالگران همچنان در اولویت ما قرار دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->