کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

مروری بر جدیدترین تک‌آهنگ‌های ستارگان موسیقی پاپ

  • کد خبر: ۱۵۳۶۰۹
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
مروری بر جدیدترین تک‌آهنگ‌های ستارگان موسیقی پاپ
در هفته‌های گذشته خوانندگان در حوزه موسیقی پاپ علاوه بر برنامه ریزی برای اجرای کنسرت‌های موسیقی تک آهنگ‌هایی را در دسترس مخاطبان قرار داده اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ این آثار که بعضی از آن‌ها بعد از مدت‌ها دوری خواننده‌ها در حوزه‌ی عرضه‌ی محصولات موسیقیایی صورت گرفته دارای شرایطی است که می‌توان بعضی از آن‌ها شروع فصل تازه‌ای از فعالیت هنرمندان با توجه به شرایط کنونی جامعه درنظر گرفت به طوری که تولید تک آهنگ در اولویت انتشار قرار گرفته است.

بعضی از آهنگ‌های منتشر شده از طرف گروه‌های شناخته شده موسیقی کشور با تمرکز بر حال و هوای ویژه‌ی این روزهای جامعه در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. قطعه رفتی سفر کاری از سالار عقیلی است که محمد سلمانی شاعر این قطعه، حمیدرضا گلشن آهنگساز، تنظیم کننده کی پیشینیان و اردشیر کامکار نوازنده سنتور این گروه اجرایی است.

تازه‌ترین قطعه حامد همایون به نام مراقبتم در روزهای گذشته پیش روی مخاطبان قرار گرفت، در این قطعه طاها یوسفی ترانه سرا و آهنگساز، میکس و مستر حسین احمدی و حامد همایون به عنوان خواننده حضور دارند.

محمد علیزاده یکی از خوانندگان پر طرفدار این سال‌های موسیقی پاپ کشورمان تک آهنگ همسفر را روانه بازار کرده است، عوامل اجرایی این قطعه را شاهین شیخی و علی تیر داد به عنوان ترانه سرا و آهنگساز، فراز فراهانی نوازنده‌ی گیتار تشکیل می‌دهند.

پناه اخر به خوانندگی رضا بهرام یکی دیگر از قطعات جدید موسیقی است که این روزها در دسترس علاقه‌مندان به موسیقی قرار دارد.

در این قطعه معین عمران و سجاد خیرآبادی ترانه سرا، حامد دهقانی آهنگساز، امین آئین تنظیم کننده، نیکان واحد نوازنده گیتار، حمید حاتمی میکس ومستر، رضا بهرام را همراهی کردند.

گرشا رضایی در روزهای ابتدایی اسفند امسال قطعه جدید به نام خبر خبر را منتشر کرد، گروه اجرایی این قطعه را هادی زینتی به عنوان ترانه سرا و آهنگساز، گرشا رضایی تنظیم کننده، خواننده و میکس مستر را تشکیل می‌دهند.

محسن ابراهیم زاده که در سال گذشته از نظر برگزاری کنسرت یکی از رکورد داران بود امسال با انتشار تک آهنگ نرو جانم به فعالیت هنری خود در روزهای گذشته همچنان ادامه می‌دهد. ترانه این قطعه را محسن ابراهیم زاده سروده و همچنین آهنگسازی و تنظیم قطعه نیز بر عهده‌ی او بوده است.

کوه یخ جدیدترین اثر فرزاد فرزین این خواننده‌ی موسیقی پاپ است که با ترانه و آهنگ امین همه خوانی، تنظیم احسان احمدی و امیر میلاد نیکزاد روانه بازار شده است.

مصطفی راغب با انتشار قطعه جدیدی را به نام چشم بندی برای مخاطبان عرضه کرده است، در این قطعه راغب به عنوان ترانه سرا، آهنگساز، خواننده و احسان احمدی به عنوان تنظیم کننده حضور دارند.

تازه‌ترین اثر بهنام بانی قطعه کجای این شهری است که با ترانه‌ی کارن موسوی، آهنگسازی حامد برادران و علیرضا خان، نوازندگی گیتار نایلون مجید پارسا، نوازندگی گیتار الکتریک علیرضا الیاسوند پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

قطعه موسیقیایی پرت یکی دیگر از تک آهنگ‌های منتشر شده است که به آهنگسازی و خوانندگی امیر عباس گلاب، ترانه سرایی علی بحرینی و امیر عباس گلاب، فرهاد مهاجر پور تنظیم کننده، محمد فلاحی میکس و مستر بوده است.

در روزهای اخر بهمن ماه علیرضا طلیسچی قطعه ارتش سری را منتشر کرد، این خواننده در اجرای زنده‌ی خود در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران قطعه قاف را به همراه منتخبی از قطعات گذشته و جدید خود را برای حاضران در سالن اجرا کرد.

بابک جهانبخش با تکذیب رسمی شایعه خداحافظی اش از دنیای موسیقی از قطعه خودمو دارم که رونمایی کرد، این قطعه تازه‌ترین اثر جهانبخش است که با ترانه سرایی نرگس جعفری و آهنگسازی علی نورایی و تنظیم معین راهبر در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

آرون افشار خواننده موسیقی پاپ کشور در روزهای پایانی بهمن از تک آهنگ درد شیرین به عنوان جدیدترین اثر موسیقی خود رونمایی کرد.

در این قطعه موسیقایی علی ایلیا ترانه سرا، آرون افشار، معین راهبر تنظیم کننده آرون افشار را در تولید این تک آهنگ یاری کردند.

طی روزهای گذشته علاوه بر خوانندگان فوق هنرمندان دیگری از جمله امیر عظیمی، ناصر زینلی، سهراب پاکزاد، مهدی احمدوند، علی یاسینی، علی عبدالمالکی تک آهنگ‌هایی را روانه بازار کرده اند.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->