نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس سکوت عجیب نکونام در مورد اتفاقات غیرمنتظره استقلال ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی ایتالیا و سوییس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان تلخ قهرمان مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود
سرخط خبرها

مهرتایید کارشناسان به پنالتی استقلال| جنجال و بیانیه نویسی برای هیچ!

  • کد خبر: ۱۵۳۸۲۴
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴
  • ۱
مهرتایید کارشناسان به پنالتی استقلال| جنجال و بیانیه نویسی برای هیچ!
باشگاه گل گهر سیرجان درحالی بعد از تقابل با استقلال اقدام به انتشار بیانیه کرد که پنالتی اعلام شده از سوی بنیادی‌فر به سود استقلال کاملا درست بود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، به محض اینکه موعود بنیادی‌فر، داور بازی استقلال و گل گهر سیرجان در واپسین ثانیه‌های مانده به پایان بازی به سود استقلال پنالتی اعلام کرد، بازیکنان گل گهر به همراه برخی مسئولان به سوی داور یورش بردند تا مانع از به ثمر رسیدن پنالتی شوند.  

در آن لحظات داور مکثی طولانی داشت و شاید خیلی‌ها گمان کردند که قصد دارد نظر خود را برگرداند، اما داور نه تنها اجازه داد استقلال پنالتی خود را به ثمر برساند، بلکه یک کارت قرمز هم به بایناما داد تا مهمان در این بازی ۱۰ نفره شود.

اعتراض گل گهری‌ها به پنالتی اعلام شده لحظات طولانی از وقت بازی را کشت و این باشگاه حتی بعد از بازی بیانیه صادر کرد و حتی گفته شد مسئولان گل گهر تهدید کرده‌اند که از فصل آینده دیگر مقابل استقلال بازی نمی‌کنند، اما همه کارشناسان داوری بعد از پیروزی استقلال مقابل گل گهر مهر تایید زدند به تصمیم بنیادی‌فر و اعلام کردند تصمیم او در اعلام پنالتی به سود استقلال کاملا درست بود و رضا میرزایی توسط مدافعان گل گهر سرنگون شد و داور در صحت و سلامت این تصمیم را اتخاذ کرد.

دربیانیه گل گهر چنین آمده است:

در بیانیه‌ای اعلام کرد: «به خودتان شک کنید! واقعاً همه ارکان فدراسیون و سازمان لیگ و داوری از بالا تا پایین متوجه آن چه در بازی‌های استقلال و گل‌گهر می‌گذرد نیستند؟

در پنج بازی اخیر گل‌گهر و استقلال ۶ پنالتی بحث برانگیز به ضرر گل‌گهر گرفته شده است و یکی بازی هم با رای کمیته انضباطی در عین بی‌عدالتی به ضرر گل‌گهر اعلام شده است.

اگر قاعده بازی این است ما از سال بعد مقابل استقلال به میدان نخواهیم رفت. قرار نیست حق رفته استقلال در بازی‌های دیگر را برابر تیم ما نقد کنند هر بار با یک اتفاق مشابه.

بس کنید...»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ارمین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
0
0
اقایان کارشناس همه مردم واونایی که فوتبال نگاه میکنند خودشون کارشناسند وچراقبول نمیکنید که داوربه اسم ونفوذتیم نگاه کردوبه ناحق پنالتی گرفت واینکه یک بازیکن وسط دوتابازیکن دفاع بدود برخورداینچنینی طبیعی واجتناب ناپذیراست مگراینکه اون دوتادفاع بایستند وحرکتی نکنند تامبادابه اون بازیکن برخوردکنند واین تصمیم داور فارغ ازطرفداری تیم خاص وطرفداری ازداوران توسط کارشناسان بدون شک یک برخورد عادی محسوب شده واگراین اتفاق درمحوطه استقلال بود چه بسا به بازیکن گلگهر کارت زرد هم میداد .
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->