وزیر کشور: آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس هستیم شش مرزبان ایرانی آزاد شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) یک سوم ارزآوری کشور توسط مناطق آزاد و ویژه انجام می‌شود  مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند تحریم‌‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا علیه ایران سردار رادان: حجاب و عفاف موضوع امنیتی و انتظامی نیست استقرار ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد  نشست کمیته اقتصادی مشترک ولایت هرات و استان خراسان رضوی برگزار می‌شود وزیر کشور در مشهد: طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح نشست برگزار کرد وزیر خارجه چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود احمد وحیدی، وزیر کشور وارد مشهد شد (۶ اردیبهشت) اجرای نمایش «تمام نا تمام» در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) عملیات «وعده صادق» و آینده نظم منطقه‌ای صباح زنگنه: اسرائیل به‌دنبال تنش در منطقه است| نیاز به فهم بهتر روابط بین‌الملل داریم صهیونیست‌ها برای سومین روز متوالی به مسجدالاقصی یورش بردند
سرخط خبرها

علت مسمومیت دانش‌آموزان در کمیسیون امنیت ملی بررسی می‎‌شود

  • کد خبر: ۱۵۳۹۱۹
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
علت مسمومیت دانش‌آموزان در کمیسیون امنیت ملی بررسی می‎‌شود
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی درباره نشست امروز این کمیسیون برای بررسی علل مسمومیت اخیر دانش‌آموزان در مدارس با حضور مسئولان ذیربط، گفت: تاکید بر حفظ آرامش خانواده‌ها برای پیگیری این موضوع و جدیت دستگاه‌ها برای دنبال کردن و به نتیجه رساندن موضوع از جمله خواسته‌های اساسی نمایندگان بود.

به گزارش شهرآرانیوز، ابوالفضل عمویی در توضیح نشست امروز سه‌شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با موضوع بررسی علل مسمومیت دانش آموزان، گفت: اتفاقاتی که در چند هفته اخیر در مدارس کشور رخ داد به یکی از موضوعات حساس و دغدغه نمایندگان مجلس تبدیل شده است؛ از این رو کمیته چهارجانبه‌ای از جانب رئیس مجلس موظف به پیگیری این موضوع شدند. کمیسیون امنیت ملی نیز بر حسب شأن تخصصی و نظارتی جلساتی را برگزار کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی، افزود: بر همین اساس امروز نشستی با حضور نمایندگان و معاونین وزارتخانه‌های اطلاعات، کشور، بهداشت و درمان و آموزش و پرورش برگزار کردیم. در جلسه امروز مباحث مختلفی مطرح شد و نظرات دستگاه‌ها به اطلاع و سمع و نظر نمایندگان کمیسیون رسید.

عمویی یادآور شد: نمایندگان نیز در این جلسه به طرح مباحث و دغدغه‌های مورد نظر خود پرداختند. تاکید بر حفظ آرامش خانواده‌های ایرانی برای پیگیری این موضوع و جدیت دستگاه‌ها برای دنبال کردن و به نتیجه رساندن موضوع از جمله خواسته‌های اساسی نمایندگان بود.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های فعال از جمله وزارت کشور که در حال حاضر متولی پیگیری این موضوع در دولت است، اقدامات خود را با قوت دنبال می‌کنند و ما تا حصول نتیجه در مجلس شورای اسلامی و از جایگاه و شان نظارتی موضوع را از دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌کنیم و دستگاههای اجرایی هم مسئول اطلاع رسانی بیشتر درباره جزئیات به مردم هستند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->