نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

رئیس هیئت دوومیدانی خراسان رضوی: بیشترین حمایت‌ها از ورزشکاران ملی‌پوش از سوی فدراسیون است

  • کد خبر: ۱۵۳۹۷۳
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
رئیس هیئت دوومیدانی خراسان رضوی: بیشترین حمایت‌ها از ورزشکاران ملی‌پوش از سوی فدراسیون است
رئیس هیئت دوومیدانی خراسان رضوی گفت: بیشترین حمایت‌ها از ورزشکاران ملی‌پوش از سوی فدراسیون است، تعدادی از ملی‌پوشان استان با حمایت فدراسیون و هیأت در حال تمرین برای مسابقات در ایران و خارج از کشور هستند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رضا امین زاده در نشست خبری هیئت دوومیدانی با بیان اینکه امکانات در این هیئت ارزیابی شده است، اظهار کرد: توافقاتی با آموزش‌وپرورش و شهرداری جهت جذب نیروی انسانی منعقد شده که به مساله مهم استعدادیابی بپردازیم.

وی با اشاره به پرداخت حقوق پایه مربیان دوومیدانی، ادامه داد: این برنامه از سال آینده با کمک حامی مالی اجرا می‌شود، در صورتی که تلاش مربیان نتیجه دهد و ورزشکاران به سطوح بالاتر ارتقاء یابند حقوق مربیان نیز افزایش می‌یابد.

رئیس هیئت دوومیدانی خراسان رضوی در خصوص امکانات و تجهیزات موجود در استان، عنوان کرد: باید فکری به حال تعمیر پیست دوومیدانی سعدآباد شود، البته که مدت‌هاست بانوان ما در مجموعه دورزشی کوثر تمرین می‌کنند، اما در بخش آقایان نیازمند بازسازی و تعمیر امکانات سخت‌افزاری هستیم.

امین زاده با تاکید بر اهمیت آموزش در رشته دوومیدانی، اعلام کرد: از حیث اهمیت آموزش این رشته ورزشی دوره‌های آموزشی ما مطابق تقویم فدراسیون خواهد بود.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اجاره یا فروش فضا‌های ورزشی به جهت حمایت بهتر از ورزشکاران، گفت: این اقدام از سوی کمیسیون‌های تخصصی اداره کل ورزش و جوانان پیگیری می‌شود و هیئت در این زمینه ورود پیدا نمی‌کند، کمااینکه اداره کل جهت توسعه رشته‌های مختلف ورزشی از جمله دوومیدانی اقداماتی در این زمینه نیز انجام داده‌اند.

رئیس هیئت دوومیدانی خراسان رضوی با اشاره به اینکه بیشترین حمایت‌ها از ورزشکاران ملی‌پوش از سوی فدراسیون است، افزود: تعدادی از ملی‌پوشان استان با حمایت فدراسیون و هیأت در حال تمرین برای مسابقات در ایران و خارج از کشور هستند.

امین‌زاده با اشاره به رویکرد مختلف دانشگاه‌ها برای آینده نسل‌های مختلف، عنوان کرد: در ورزش افرادی که خلاقیت دارند می‌توانند مهارت خود را ارتقا دهند، لذا فعالیت مرکز نوآوری در ورزش در این زمینه به ورزشکاران می‌تواند کمک شایانی کند..

وی تغییر سبک زندگی را عامل مهم کاهش حضور آقایان در دوومیدانی برشمرد و بیان کرد: در گذشته ورزش پدیده‌ای تفریحی و سرگرم کننده بود، اما اکنون به واسطه تغییر سبک زندگی، آقایان بیشتر زمان خود را به اشتغال و کسب درآمد اختصاص می‌دهند و برخلاف گذشته حضور کمتری دارند.

افتتاح پیست دوومیدانی در سبزوار

همچنین هما بیگی نائب رئیس هیأت دوومیدانی استان در ادامه این نشست اظهار کرد: ما در ۴ رده سنی قهرمان کشوری داریم، شعار ما در حوزه بانوان مطالبه‌گری است و از بانوان تقاضا داریم مطالبات خود را بیان کنند.

وی با اشاره به افتتاح پیست دوومیدانی در سبزوار، اضافه کرد: یکی از مشکلات ما در جذب اسپانسر، وجود محدودیت‌ها در انعکاس ورزش بانوان است و به همین دلیل معمولا اسپانسر‌ها تمایلی برای حمایت مالی ندارند. رسانه‌ها مهمترین بخش تقویت و توسعه ورزش هستند.

نائب رییس هیأت دوومیدانی استان: تابستان سال گذشته در چند منطقه حاشیه شهر پس از اعلام فراخوان علاقمندان در رده سنی پایه در مسابقات شرکت کردند و در مجموع با استقبال بسیار خوبی رو‌به‌رو شد.

بیگی با اشاره به میزبانی مشهد در مسابقات جام امام رضا (ع)، اضافه کرد: با توجه به اینکه عهده‌دار میزبانی این مسابقات هستیم، می‌توانستیم دو تیم در این رقابت‌ها داشته باشیم که خوشبختانه ورزشکاران استان رکورد‌های خوبی را ثبت کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->