تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور؛ رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس
سرخط خبرها

وار علیه لایپزیش و به نفع پپ و منچسترسیتی؟

  • کد خبر: ۱۵۵۰۲۴
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۳
وار علیه لایپزیش و به نفع پپ و منچسترسیتی؟
ادرسون در شب پیروزی بزرگ سیتی حرکتی عجیب کرد که داور تصمیمی شگفت‌انگیز در خصوصش گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، در شرایطی که منچسترسیتی با توفان ارلینگ هالند لایپزیش را در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ نابود کرده، ادرسون خوش شانس بود که بی‌احتیاطی بی‌موردش به کارت قرمز منجر نشد.

در شرایطی که نیم ساعت از بازی گذشته و سیتی با دو گل از حریف پیش افتاده بود، تیمو ورنر روی یک ضدحمله و با فراری عالی می‌رفت با ادرسون تک به تک شود؛ گلر برزیلی برای نجات دروازه‌اش از محوطه جریمه خارج شد و توانست مهاجم حریف را متوقف کند.

ادرسون که بی‌محابا دروازه را ترک کرده بود، به خشن‌ترین شکل ممکن به سمت مهاجم آلمانی هجوم برد و تعادل او را بهم زد. درحالی‌که همه منتظر اعلام خطا به سود لایپزیش بودند، اما اسلاوکو وینچیچ، داور اسلوونیایی بازی، نه تنها چنین نظری نداشت بلکه ورنر را هم با کارت زرد جریمه کرد.
لایپزیش که از تصمیم ابتدایی وینچیچ در اعلام نکردن خطا حسابی متعجب و عصبانی شده بود، خواستار بازبینی صحنه شد، اما داور چنین نظری نداشت تا با ادامه اعتراض خود، کارت زرد را مقابل چشمانش ببیند. واکنش‌ها به این اتفاق در شبکه‌های اجتماعی نیز جالب بود.

هواداران لایپزیش که مثل ورنر از تصمیم داور خشمگین بودند، اعتراض خود را در شبکه‌های اجتماعی ابراز کردند. کاربری در واکنش به این اتفاق نوشت: "به نظرم باید ادرسون ورنر را می‌کشت تا داور مجاب به اخراجش شود. " یکی دیگر از هواداران تیم آلمانی با زیر سوال بردن قضاوت وینچیچ نوشت: “یک صحنه جزئی را در VAR بررسی و اعلام پنالتی کرد، اما وقتی نوبت به ما رسید خبری از تکنولوژی نبود! ”

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->