سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
سرخط خبرها

حداقل ۸۵ درصد از درآمد‌های سازمان تأمین اجتماعی صرف پرداخت مستمری‌ها می‌شود

  • کد خبر: ۱۵۵۰۷۳
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
  • ۱۳
حداقل ۸۵ درصد از درآمد‌های سازمان تأمین اجتماعی صرف پرداخت مستمری‌ها می‌شود
مدیر کل تأمین اجتماعی خراسان گفت: حجم زیادی از درآمد های سازمان تامین اجتماعی صرف پرداخت مستمری‌ها می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی شفیعی در آیین تجلیل از کارفرمایان نمونه تأمین اجتماعی خراسان رضوی که امروز ۲۴ اسفندماه برگزار شد، گفت: در خدمت کارفرمایانی هستیم که با پرداخت بموقع بیمه کارکنان خود موتور تولید را زنده نگه داشتند.

اعتقاد داریم موتور محرکه کشور دست تولیدکنندگان است. همان‌طور که مقام معظم رهبری هم بر این موضوع تأکید دارند، ما مسئولان هم باید گره‌گشا و تسهیل‌کننده کار با قوانین موجود باشیم.

به گفته مدیر کل سازمان تأمین اجتماعی استان، یکی از مشکلاتی کارفرمایان با آن مواجه هستند، ناآشنایی با قوانین است. کارفرما و جامعه کارگری باید با قوانین دارایی و تأمین اجتماعی آشنا شود تا در حین تولید آسیب کمتری ببیند.

شفیعی افزود: ما هم آمادگی داریم در این راستا کمک کنیم و بسته به قوانین و مقررات خدمت ارائه کنیم.

وی تأکید کرد: کارفرما، بیمه‌شدگان و سازمان سه ضلع هستند و به‌نوعی شریک هم هستند و به‌نوعی در سود و زیان هم شریک می‌شوند.

وی تصریح کرد: حداقل ۸۵ درصد درآمد سازمان برای پرداخت مستمری صرف می‌شود. از کارفرمایان تقاضا داریم از صندوق حمایت کنند.

اثنی عشری، رئیس انجمن صنایع استان، با حضور در این جلسه گفت: حجم زیادی از صندوق تأمین اجتماعی در دست دولت است که باید با نرخ روز آن به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شود. متأسفانه دولت در رابطه با پرداخت بدهی‌هایش کم‌کاری می‌کند. این موضوع باید جزو مطالبات سازمان باشد.

به گفته وی، بسیاری از بخشنامه‌های سازمان در چارچوب قانون نیست. متأسفانه برخی مطالبات کارفرمایان به‌معنای واقعی پرداخت نمی‌شود.

یزدانبخش، از تولیدکنندگان در خراسان رضوی، گفت: چقدر به بخش خصوصی و در زمینه کم‌کردن نیروی بیکار به سرمایه‌گذار کمک می‌شود؟

وی ادامه داد: صندوق باید نگاه مدیریت داشته باشد و نگاهش باید عوض شود، کارفرما ۲۳درصد حق بیمه پرداخت می‌کند. هزینه‌ای که در صندوق می‌شود، باید شفاف شود.

دولت مسلما باید بدهی خود را به سازمان پرداخت کند. تولیدکننده وظیفه خود را انجام می‌دهد. متأسفانه در شرایط سخت تولید کارکردن سخت شده است و هنر است.

وی افزود: صندوق که متعلق به بخش خصوصی است، باید مدیریتش هم با بخش خصوصی باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، مراسم تجلیل از کارفرمایان نمونه استان با حضور کارفرمایان واحد های تولیدی استان برگزار شد. در این مراسم از شرکت چرم مشهد، بیمارستان ناظر، شرکت شهد بینالود، سرزمین هیجانی آکام، شرکت رایا شیمی پارسیان و چهار شرکت دیگر که بیشتر تعداد بیمه شدگان را دارند تقدیر به عمل آمد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
1
1
چرادروع میگی مگه تامین اجتماعی چند نفر مستمری داره اینهمه افراد که بیمه پرداخت میکنن اونا کجا میرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
0
1
این دیگه ناراحتی داره که ۸۵ درصد از درآمد‌های سازمان تأمین اجتماعی صرف پرداخت مستمری‌ها می‌شود برای شماها که بد نشده ببینید تو این اوضاع چه بخور بخوری راه انداختید آنهم با هزینه تامین اجتماعی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
0
1
آن موقع که هر ماه حق بیمه پر اخت میکردیم،برای این روزها بود،،،در ثانی مگر از جیب پدرتان حقوق ما را میدهید،،،لعنت به گور مرده و زنده تان،
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
0
1
لطفا چرت وپرت تحویل مردم وخبرنگاران ندهید مستمربگیران حقشون ومستمری که میگیرن همون بیمه پردازی که تو این چندسال داشتن استفاده می‌کنند تامین اجتماعی هیچ کاری برای مستمربگیر نکرده
مستمری بگیر سایر یطوح
United States of America
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
0
1
اینهمه چندر غاز رو به رخ بازنشسته نکشید ،اگر همین حق بیمه های بازنشسته وکارفرمایان نبود الان شما اینجا نبودی که چنین ژست ریاست بگیریدشما که توان بازپس گیری طلب سازمان را از دولتهای قلدر ونادان وبیسواد بگیری ؟,چرا برخ بازنشسته میکشید که هرساله برای اضافه سالیانه آن درد سر میکشیم شما میدانید علت این افزایش سالیانه عدم مدیریت دولت ناتوان است جرئت مقابله ندارد وبازنشیته را تحت فشار می‌گذاریدبازنسسته ای که همه سرمایه سازمان ازپرداخت بیمه های است که سالیان دریافت شده ،صدها شرکت بااین پولها خریداری شده ولی مدیران سازمان توان اداره وسود دهی مناسب آنها را ندارند ولی دیوارما بازنشسته از همه کوتاه تر است وبرخ ما میکشید ناتوانی خودتان را اینطور جلوه میدهید که هوچمه سرمایه سازمان خرج ما میشه چه سال امکانت سازمان را برای بازنشسته کمتر میکند وخرفی برای طلب پانصد هزارمیلیون طلب خود از دولت نمیزنید
ن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
1
0
اگربخش خصوصی است چرا کارمندان رسمی را تحت پوشش قرار می دهد. کسی که خربزه می خورد پای لرزش .... پس بازشستگان رسمی برگردند به صندوق کشوری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
0
1
اقای مدیر ۴۰ سال پول از مردم گرفتی کوه
ناشناس
United States of America
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
0
1
با سلام : آیا شما فکرنمیکنید که اگر تامین اجتماعی اینهمه مهمان نا خوانده حق بیمه پرداخت نکرده سر سفره خالی خوددعوت نمیکرد شاید الان وضع صندوق تامین اجتماعی اینطوری نمیشد‌ و اشخاصی چون من که ۳۰ سال تمام کارکردیم و حق بیمه دادیم سر درگریبان نمیشدیم‌ و نگران فردا های خودمان نمیشدیم ومجبورنمیشدیم حق خودمان را از سازمان گدائی کنیم مقصر آنهایی هستند که در راس کارقرارگرفتند‌بازنشسته هاهیچ‌گناهی ندارندکه حالا جوابگو باشند.
شریفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
0
1
وقتی عکس جلسه تامین اجتماعی خراسان رضوی رو دیدم باانهمه میوه وریخت پاش روی میز دلم گرفت چرا این اقایان با پول کارگران که با این بد بختی زندگی میکنن اقایون بی درد پشت میز نشین پول کارگر رو حیف ومیل میکنن بترسی از اقا علی که با غلامان غذا میخورد
مستعمری بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
0
0
این اقایان میان بحث میکنن حق کارگرو مستعمری بدن یا نه در صورتی که میان دوره مهمونی شکم هاشون از عزا در بیارن چرا هر چی به
مستعمری بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
0
1
با سلام این اقایان فقط کارشون اینه که با پول ما بریز به پاچ کنن دلی از عزادر بیارن موقع انتخابات که میشه پیراهن پاره میکنن که انتخاب بشن و پولدار بشن چه میدونن ما چطور زندگی میکنیم راست که هر کی بره بالا منبر برا خودش میخواد ما دیگه ناامیدیم جیب مارو نزنن پیش کش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
0
0
بخدا خجالت دارد شما جیب تون کی پر می شه
خدا ازتون نگذره
عبدالرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
0
0
اقا بیاید یک کاری بکنید راحت شید
مستمریهارا قطع کنید البته از شما بی شرفها بعید نیست
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->