استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

لیورپول امیدوار به یک معجزه دیگر

  • کد خبر: ۱۵۵۱۴۸
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲
لیورپول امیدوار به یک معجزه دیگر
امشب تکلیف هشت تیم نهایی لیگ قهرمانان مشخص می‌شود

با پایان دو مسابقه دیگر مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان که امشب در مادرید و ناپل برگزار می‌شود، تکلیف هشت تیم پایانی این تورنمنت مشخص خواهد شد و مدعیان قهرمانی منتظر قرعه‌کشی جمعه برای شناختن حریف بعدی‌شان خواهند بود. در دو دیدار امشب، لیورپولی‌ها درحالی به ورزشگاه سانتیاگوبرنابئوی مادرید پا می‌گذارند که باتوجه‌به شکست ۵ بر ۲ آن‌ها در دیدار رفت مقابل رئال، روی کاغذ شانس چندانی برای صعود ندارند؛ اما شاگردان کلوپ که دو هفته پیش منچستریونایتد آماده را ۷ بر ۰ شکست دادند، هنوز به معجزه‌ای دیگر در این دیدار هم امیدوارند. در بازی دیگر هم ناپولی آماده این فصل که در ایتالیا آقایی می‌کند، در خانه پذیرای آینتراخت‌فرانکفورت خواهد بود. باتوجه‌به پیروزی ۲ بر ۰ ناپلی‌ها در خانه حریف، شاگردان اسپالتی در خانه کار سختی برای قطعی‌کردن صعودشان نخواهند داشت.

کورسوی امید کلوپ در برنابئو

رئال‌مادرید با وجود اینکه این فصل از وضع ایدئالش کمی فاصله گرفته و در کورس قهرمانی لالیگا ۹ امتیاز از رقیب دیرینه‌اش یعنی بارسلونا عقب افتاده است، در رقابت‌های اروپایی همیشه مدعی اصلی قهرمانی به‌شمار می‌رود. آن‌ها در بازی رفت و در خانه لیورپول با وجود اینکه در ابتدای کار با دو گل عقب افتادند، کامبکی دیدنی زدند و با زدن پنج گل، شاگردان کلوپ را در آنفیلد تحقیر کردند.

این نتیجه کار مادریدی‌ها را در بازی برگشت آسان کرده است. با وجود این، پیروزی چشمگیر دو هفته پیش لیورپولی‌ها مقابل منچستریونایتد، شاید کمی نگرانی را به اردوگاه مادرید آورده باشد. خبر خوش برای آنجلوتی قبل از این دیدار، برطرف‌شدن مصدومیت کریم بنزما، ستاره فرانسوی تیمش و آمادگی او برای حضور در بازی امشب است.

روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده که مصدومیت بنزما از ناحیه مچ پا به‌صورت کامل برطرف شده است و او هیچ مشکلی برای حضور در ترکیب تیمش در این دیدار نخواهد داشت. در آن‌سوی میدان، لیورپول در این فصل ضعیف‌ترین نسخه خودش در چندسال گذشته را به نمایش گذاشته است و اصلا نشانی از تیم مدعی و قدرتمند فصل‌های گذشته ندارد.

شاگردان کلوپ که بعد از برد تاریخی مقابل شیاطین سرخ، هوادارانشان را به ادامه فصل امیدوار کرده بودند، ابتدای این هفته مقابل بورنموث پایین‌جدولی تن به شکست دادند. با وجود این، شاید هنوز طرف‌داران خوش‌بین‌تر این تیم امیدوار باشند امشب دوباره نسخه سرحال و آماده تیمشان را در برنابئو ببینند و شاگردان کلوپ با رقم‌زدن یک معجزه فوتبالی دیگر، بتوانند رئال را با اختلاف سه گل شکست دهند.

ناپل، شهر ممنوعه برای فرانکفورتی‌ها

ناپولی این فصل از تیم‌های اروپایی دوست‌داشتنی به‌شمار می‌رود و با ارائه بازی‌های هجومی و زیبا تا اینجا توانسته است سری‌آ را مقهور قدرت خودش بکند. شاگردان اسپالتی در اروپا هم درحال تکمیل فصل رؤیایی خودشان هستند و با درخشش زوج هجومی ترسناکشان، یعنی ویکتور اوسیمن و خویچا کواراتسخلیا، یکی پس از دیگری حریفان را پشت‌سر می‌گذارند. ناپلی‌ها که بازی رفت را در خانه آینتراخت‌فرانکفورت با پیروزی دوگله پشت‌سر گذاشتند، امشب در خانه کاری سخت برای صعود در پیش نخواهند داشت.

نکته حاشیه‌ای این دیدار ممنوعیت حضور فرانکفورتی‌ها در ورزشگاه است. مقامات شهر ناپل به‌دلیل جلوگیری از درگیری میان تماشاگران دو تیم، فروش بلیت این دیدار را برای ساکنان شهر فرانکفورت ممنوع اعلام کرده‌اند؛ موضوعی که خشم باشگاه آینتراخت را به‌دنبال داشت. در این اوضاع، شاگردان اسپالتی بهترین فرصت را خواهند داشت تا در ادامه فصل رؤیایی‌شان، به‌راحتی خودشان را به هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان برسانند و حتی به قهرمانی در این تورنمنت هم امید داشته باشند.

در طرف مقابل، فرانکفورت علاوه بر تماشاگرانش، در این دیدار بهترین مهاجمش را هم در اختیار نخواهد داشت. رندال کولو موآنی، ستاره جوان و فرانسوی تیم آلمانی که در جام‌جهانی گذشته با تیم‌ملی کشورش درخشید و حالا مشتریان فراوانی هم پیدا کرده است، در بازی رفت در تصمیمی سخت‌گیرانه، از داور مسابقه کارت قرمز مستقیم گرفت تا با غیبتش در این دیدار، شانس تیمش را برای جبران شکست ۲ بر ۰ آن بازی کمتر از قبل کند.

آینتراختی‌ها که در بوندس‌لیگا هم در رتبه ششم قرار دارند، به‌احتمال فراوان امشب از جمع تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان کنار خواهند رفت و در ادامه فصل باید همه تمرکزشان را روی رقابت‌های داخلی بگذارند تا دست‌کم بتوانند به سهمیه حضور در این تورنمنت اروپایی برای فصل بعد دست پیدا کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->