سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

عنوان پرفروش‌ترین فیلم هفته آخر ۱۴۰۲ به بخارست رسید

  • کد خبر: ۱۵۵۲۲۵
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲
عنوان پرفروش‌ترین فیلم هفته آخر ۱۴۰۲ به بخارست رسید
فیلم‌های «بخارست»، «خط استوا»، «ملاقات خصوصی» و «چپ راست» در هفته‌ای که گذشت، رویهم رفته ۵ میلیارد تومان فروش کردند. سه فیلم اول جدول فروش، شانه به شانه پیش رفتند و چپ راست با اندکی اختلاف در جایگاه چهارم قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، در هفته‌ای که گذشت سینمای ایران ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان فروش کرد و از این میزان حدود ۵ میلیارد به چهار فیلم اول جدول فروش اختصاص داشت.

فیلم «بخارست» به کارگردانی مسعود اطیابی در یک هفته اخیر ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان فروش داشت و ۱۷۶ هزار نفر برای تماشای آن بلیت خریدند. این فیلم با مجموع فروش ۴۳ میلیارد و ۷۹۳ میلیون تومان عنوان دومین فیلم پرفروش سال ۱۴۰۱ را از آن خود کرد و وارد اکران نوروز شد.

«خط استوا» به کارگردانی اصغر نعیمی، ۴ اسفند اکران شد و هفته گذشته با حدود ۳۰۰ میلیون اختلاف نسبت به «بخارست»، با فروش ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی در جایگاه دوم قرار گرفت. ۴۲ هزار بلیت برای این فیلم فروخته شد. مجموع فروش این فیلم از ابتدای اکران تا کنون از مرز ۵ میلیارد تومان گذشته است.

«ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس با ۲۰۰ میلیون اختلاف نسبت به «خط استوا» این هفته هم در رتبه سوم سوم جدول فروش باقی ماند. این فیلم هفته گذشته ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان فروخت و ۳۴ هزار نفر آن را تماشا کردند. فیلم امید شمس با فروش ۱۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان پا به اکران نوروز گذاشت.

«چپ راست» به کارگردانی حامد محمدی با اختلاف زیادی نسبت به سومین فیلم پرفروش جدول فروش هفتگی، با ۶۰۰ میلیون تومان فروش در خانه چهارم جدول قرار گرفت. این ساخته حامد محمدی هم اکرانش در نوروز ۱۴۰۲ ادامه پیدا می‌کند. «چپ راست» تاکنون ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان فروخته است.

نکته قابل توجه اینجاست که سه فیلم اول جدول کماکان در سطح بالای فروش هستند و حالا با اضافه شدن فیلم‌های جدید در اکران نوروز، می‌توانیم شاهد اتفاق‌های بهتری در سینما باشیم.

منبع: فیلم نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->