اعلام نتایج قطعی آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم (۲ مرداد ۱۴۰۳) بازداشت در مدینه به‌خاطر غزه | روحانی مشهدی از ماجرای دستگیری خود در عربستان، در ایام حج امسال می‌گوید. وامی قطره‌چکانی برای بازنشستگان | سهم ناچیز بازنشستگان تامین اجتماعی مشهد و خراسان رضوی از وام ۳۰ میلیونی ویروس جدید «نیپا» جنوب هند را در حالت آماده‌باش قرار داد + ویدئو آنتی بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از استاندارد جهانی تجویز می‌شود خراسان رضوی پیشرو در شناسایی و اهدای عضو در کشور | اهداکنندگان مرگ مغزی به ۳۲۴ بیمار نیازمند به عضو، زندگی دوباره بخشیدند تقریبا تمام افراد بالای ۶۵ سال مبتلا به آب مروارید می‌شوند آزمون تعیین رشته مجدد، برای کدام دانش‌آموزان برگزار می‌شود؟ کاهش نسبی دمای هوای برخی مناطق کشور از اواسط هفته آینده (۲ مرداد ۱۴۰۳) متن دقیق آیین‌نامه اجرایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان چیست؟ | واریز مبلغ ماهانه یک میلیون تومان به حساب بازنشستگان کشوری و لشکری و صندوق فولاد انتقال زائران اربعین از شلمچه با ناوگان ایرانی امکان پذیر شد هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم
سرخط خبرها

توضیح مرکز فوریت‌های پزشکی مشهد درباره نشت گاز در یک مسافرخانه

  • کد خبر: ۱۵۶۰۲۰
  • ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
توضیح مرکز فوریت‌های پزشکی مشهد درباره نشت گاز در یک مسافرخانه
مرکز فوریت‌های پزشکی مشهد درباره اخباری مبنی بر نشت گاز در یک مسافرخانه مشهد توضیحاتی ارائه کرد.

گروه جامعه| شهرآرانیوز؛ محمد علیشاهی مسئول روابط‌عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی، در گفتگو با خبرنگار ما درباره اخباری مبنی بر نشت گاز در یک مسافرخانه اظهار داشت: خوشبختانه در ایام نوروز حادثه‌ای به این شکل در مشهد رخ نداده است.

وی ادامه داد: این خبر مربوط به اواخر اسفند ماه سال گذشته بوده و مشخص نیست چرا دوباره به آن پرداخته شده است. در ایام نوروزی سال جدید هیچگونه حادثه‌ای نداشتیم.

به‌گزارش شهرآرانیوز، فرمانده انتظامی مشهد در خبری اعلام کرده بود که ۲۵ نفر در مشهد به‌دلیل نشت گاز شهری در یک مسافرخانه، دچار مسمومیت شدند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد نگهبان اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مسمومیت ناشی از نشت گاز شهری در یک مسافرخانه، بلافاصله ماموران کلانتری امام رضا (ع) به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند. با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲۵ نفر از مسافران به دلیل نشت گاز در موتورخانه این مجموعه، دچار مسمومیت شده و به کمک نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->