نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و بحرین| برد با اعمال شاقه پخش زنده بازی منچسترسیتی و چلسی در جام حذفی انگلیس (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین غیبت آقاسی در جام حذفی پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جلالی صدرنشین پاسور‌های لیگ برتر صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال
سرخط خبرها

تغییرات استقلال برای بازی با ذوب آهن مشخص شد

  • کد خبر: ۱۵۶۵۴۱
  • ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰
تغییرات استقلال برای بازی با ذوب آهن مشخص شد
استقلال در بازی با ذوب آهن با چند تغییر به میدان خواهد رفت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، ساپینتو این روز‌ها در ترکیب تیمش استقلال تغییرات زیادی را ایجاد نمی‌کند و در این میان وی در برخی مواقع ناچار می‌شود برخی بازیکنان استقلال را در ترکیب قرار دهد و از آن‌ها استفاده کند.

سرمربی تیم استقلال در بازی با فولاد از ترکیب بازی با گل گهر استفاده کرد تا ثابت کند که به ترکیب تیم برنده‌ای که از آن رضایت دارد دست نمی‌زند. ساپینتو در بازی با فولاد نیز از عملکرد تیمش رضایت داشت، اما برای بازی بعدی استقلال در مقابل ذوب آهن ناچار است از دو بازیکن خارج از ترکیب استقلال در زمین بازی استفاده کند.

این طور که پیداست عارف غلامی مدافع استقلال و از طرفی سعید مهری هافبک استقلال نیز در بازی بعدی محروم است و نمی‌تواند استقلال را همراهی کند.

با محرومیت این دو بازیکن محمدحسین مرادمند مدافع مصدوم استقلال به ترکیب باز می‌گردد و می‌تواند استقلال را پس از مدتی طولانی همراهی کند. از طرفی مهی مهدی پور نیز در بازی با دوب آهن شانس فراوانی دارد که استقلال را در این بازی یاری کند، زیرا وی می‌تواند جانشین سعید مهری شود که در این بازی محروم است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->