برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

احتمال جدایی بازیکن جنجالی استقلال بالا رفت

  • کد خبر: ۱۵۷۲۳۱
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱
احتمال جدایی بازیکن جنجالی استقلال بالا رفت
بازیکن پرحاشیه استقلال احتمالا در پایان فصل از این تیم کنار گذاشته می‌شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، عارف غلامی، مدافع استقلال در هفته‌های گذشته یکی از پر سر و صداترین بازیکنان این تیم بود. غلامی که امسال به دلیل برخی اظهارنظر‌ها چند بار از سوی باشگاه استقلال مواخذه شده است پس از بازی با فولاد خوزستان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر حرف‌هایی زد که ناراحتی مدیران را در پی داشت.

پس از این دیدار، غلامی در چند جلسه از تمرین غیبت کرد. در حالی که برخی‌ها عنوان کردند مدافع استقلال به مرخصی رفته است، اما ماجرا چیز دیگری بود. این بازیکن به دلیل عدم رعایت تعهدات مالی از سوی باشگاه استقلال ناراحت بود به گفته برخی از رسانه‌ها با تحریک بازیکنان از آن‌ها خواست دیگر تمرین نکنند. در واقع مدیران استقلال اعتقاد دارند پای یکی از تحریک کنندگان بازیکنان برای اعتصاب تمرین غلامی بوده است.

به دنبال این موضوع، مدیران استقلال از علی فتح‌الله‌زاده خواستند تا میزان پرداختی به غلامی در ابتدای فصل توسط مدیران وقت باشگاه منتشر شود تا هواداران بدانند با چه کسی روبرو هستند. برخی از مدیران استقلال از فتح‌الله‌زاده خواسته‌اند که این بازیکن را پایان فصل کنار بگذارد تا دیگران کار دست‌شان بیاید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->