خط و نشان بانک مرکزی برای صادرکنندگان | اعمال محدودیت‌ها در ارائه خدمات بانکی صادرات سیب‌زمینی آزاد شد| قیمت سیب‌زمینی همچنان ۴۰ هزار تومان! صندوق بین‌المللی پول: آمریکا در تحریم نفت ایران ناکام است زیان میلیارد دلاری صنعت فولاد از قطع برق| اعمال ۵۰ درصد محدودیت برق بر صنایع فولادی محدودیت‌های ترافیکی در مسیر‌های منتهی به حرم مطهر رضوی به‌مناسبت میلاد امام‌رضا(ع) ساعت کاری جدید بانک‌های کشور اعلام شد (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) نرخ بهره بین‌بانکی کاهش یافت (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) نرخ امروز خودرو‌های خارجی و مونتاژی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) | قیمت دیگنیتی ۲۵ میلیون تومان کاهش یافت کاهش قیمت خودرو‌های داخلی ادامه یافت (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) + جدول بیت‌کوین از ۱۰۹ هزار تومان بیشتر می‌شود؟ (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) آغاز برداشت گل محمدی از گلستان‌های شهرستان مشهد سه‌شنبه هفته آینده (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) منتظر عرضه اولیه «مهر» باشید + جزئیات ویدئو | بانک آینده زیان‌ده نیست | دارایی‌های بانک درست ارزش‌گذاری نشده است شوینده‌ها در  آستانه موج چهارم گرانی وام خوداشتغالی، از  وعده تا پرداخت قیمت طلا و سکه در مشهد اعلام شد (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) قیمت امروز دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) | صعود مجدد دلار به کانال ۸۳ هزار تومان جزئیات کارمزد خدمات بانکی اعلام شد | برای خرید با کارت و دریافت وجه نقد از بانک هم باید پول بدهید علت گرانی حبوبات چیست؟ (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) تاریخ شارژ مجدد کالابرگ الکترونیکی اعلام شد وزیر نفت: صادرات در بالاترین سطح ادامه دارد ریسک خرید طلا در قله تاریخی | خرید طلا در شرایط فعلی منطقی است؟ (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) قیمت امروز میوه و صیفی‌جات در مشهد (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) | کاهش ۲۰ هزار تومانی قیمت موز رکود در بازار خودرو همچنان وجود دارد (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) قیمت کدام یک از کالا‌های اساسی گران شد؟ (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) + جزئیات قیمت آمار نرخ بیکاری در زمستان ۱۴۰۳ اعلام شد | نرخ بیکاری افزایش یافت تعرفه هزینه ارزیابی خسارت خودرو و موتورسیکلت در سال ۱۴۰۴ مشخص شد مهم‌ترین اخبار بورسی کدال امروز (چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

ثبت بیش از ۵۷ هزار شکایت در حوزه اینترنت طی سال ۱۴۰۱

  • کد خبر: ۱۵۶۶۵۴
  • ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
ثبت بیش از ۵۷ هزار شکایت در حوزه اینترنت طی سال ۱۴۰۱
بر اساس آمار سامانه برخط پاسخگویی به شکایات فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)، در سال گذشته بیش از ۵۷ هزار شکایت در حوزه اینترنت به ثبت رسید که تا کنون به ۵۵ هزار شکایت رسیدگی و پرونده مختومه اعلام شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس آخرین آمار موجود در داشبورد عمومی شکایات که در سامانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در دسترس است، از زمان راه‌اندازی این سامانه (۱۰ سال) تا کنون ۸۵۸ هزار و ۱۹۵ شکایت به ثبت رسیده که از این تعداد به ۸۴۹ هزار و ۲۷۳ رسیدگی و مشکل رفع شده است. شکایات اینترنتی در صدر این شکایات قرار دارد.

تعداد کل شکایات صورت گرفته در یک سال اخیر ۱۸۵ هزار و ۲۸ شکایت بوده که از این تعداد به ۱۷۶ هزار و ۴۴۳ شکایت رسیدگی شده است. از این تعداد بیش از ۵۷ هزار شکایت مربوط به اینترنت، ۳۸ هزار و ۵۱۷ شکایت مربوط به تلفن همراه، ۷۹ هزار و ۲۹۶ شکایت تلفن ثابت و بیش از ۶ هزار شکایت مربوط به خدمات پستی است.

سامانه ۱۹۵ با هدف ثبت و پاسخگویی به شکایات کاربران در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۱۳۹۱ راه‌اندازی شده است. تمامی کاربران سرویس‌های ارتباطی، پستی، فناوری اطلاعات می‌توانند با مراجعه به این سامانه شکایت خود را از اپراتورهای ارائه دهنده این خدمات ثبت کنند. تمامی شکایات ثبت شده در این سامانه، بسته به نوع شکایت در بازه زمانی مشخص از سوی اپراتورها بررسی و پاسخ داده می‌شود. برای ثبت شکایت در این سامانه می‌توان با شماره ۱۹۵ تماس گرفت یا شکایت را در پایگاه اینترنتی ۱۹۵.CRA.IR ثبت کرد.

 

منبع ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->