گرانی لبنیات ادامه دارد پیش‌بینی قیمت دلار برای پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۴ قیمت هر کیلو شمش طلا در بورس کالا بعد از یک ماه به ۱۱.۷ میلیارد تومان افزایش یافت (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) پیش‌‌بینی قیمت طلا و سکه پنجشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۴ نمایشگاه مشهد، آوردگاه ارتباط بی‌واسطه تولیدکننده و خریدار | بیست‌وچهارمین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا آغازبه‌کار کرد نظام بانکی چطور ترمزِ جهش تولید مسکن را کشید؟ قانون مالیات بر خانه‌های خالی به بازار مسکن کمک نکرد مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی: تایید فرم تبصره ۱۰۰ و پرداخت مالیات با پیام‌رسان‌های داخلی ممکن شد قیمت امروز خودرو‌های خارجی و مونتاژی (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) | تغییر محسوس قیمت‌ها وزیر جهاد کشاورزی: قیمت گوشت قرمز در اختیار ما نیست و مربوط به بازار است قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) | ثبات قیمت‌ها افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت میوه از باغ تا دست مشتری قیمت بلیت هواپیما اوج گرفت (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) افشای راز ۲۰ میلیارد دلاری که در سال گذشته به اقتصاد برنگشت جلسه شورای عالی کار باید فوراً تشکیل شود تا قدرت خرید کارگران جبران شود اتحادیه طلا درباره سکه‌های پارسیان جعلی در بازار هشدار داد سخنگوی صنف جایگاهداران: راهی جز واردات برای تأمین بنزین سوپر وجود ندارد کوچک‌تر‌های بورس به‌ پا خاستند | ازدست‌رفتن حمایت ۲.۶ میلیون واحدی (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) شرط سامانه جامع تجارت برای سرمایه‌گذاران خارجی: به ازای وارد کردن هر خودرو، در ایران ۳۰۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری کنید ۹۷ درصد از کارگاه‌های کارگری امن نیستند سکه‌های پارسیان گران شدند (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) + جدول قیمت علت اصلی گرانی گوشت و مرغ، نبود پیش‌بینی در واردات نهاده‌های دامی است قیمت طلا در بازار‌های جهانی امروز (۲۶ شهریور ۱۴۰۴) اعلام شد ادامه رشد ورود سرمایه‌گذاران جدید به بازار سرمایه تولید وانت‌بار جدید در خراسان رضوی تأییدیه استاندارد گرفت سهم ۴۷ درصدی بیمه‌های تکمیلی از بازار | جیب مردم، قربانی هزینه‌های درمان تالارهای عروسی در حال ورشکست شدن هستند تأمین سوخت ژنراتور‌های تولید برق صنایع با ۳۰ برابر قیمت رشد قیمت طلا به کانال بالاتر در مشهد (۲۶ شهریور ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

ثبت بیش از ۵۷ هزار شکایت در حوزه اینترنت طی سال ۱۴۰۱

  • کد خبر: ۱۵۶۶۵۴
  • ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
ثبت بیش از ۵۷ هزار شکایت در حوزه اینترنت طی سال ۱۴۰۱
بر اساس آمار سامانه برخط پاسخگویی به شکایات فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)، در سال گذشته بیش از ۵۷ هزار شکایت در حوزه اینترنت به ثبت رسید که تا کنون به ۵۵ هزار شکایت رسیدگی و پرونده مختومه اعلام شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس آخرین آمار موجود در داشبورد عمومی شکایات که در سامانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در دسترس است، از زمان راه‌اندازی این سامانه (۱۰ سال) تا کنون ۸۵۸ هزار و ۱۹۵ شکایت به ثبت رسیده که از این تعداد به ۸۴۹ هزار و ۲۷۳ رسیدگی و مشکل رفع شده است. شکایات اینترنتی در صدر این شکایات قرار دارد.

تعداد کل شکایات صورت گرفته در یک سال اخیر ۱۸۵ هزار و ۲۸ شکایت بوده که از این تعداد به ۱۷۶ هزار و ۴۴۳ شکایت رسیدگی شده است. از این تعداد بیش از ۵۷ هزار شکایت مربوط به اینترنت، ۳۸ هزار و ۵۱۷ شکایت مربوط به تلفن همراه، ۷۹ هزار و ۲۹۶ شکایت تلفن ثابت و بیش از ۶ هزار شکایت مربوط به خدمات پستی است.

سامانه ۱۹۵ با هدف ثبت و پاسخگویی به شکایات کاربران در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۱۳۹۱ راه‌اندازی شده است. تمامی کاربران سرویس‌های ارتباطی، پستی، فناوری اطلاعات می‌توانند با مراجعه به این سامانه شکایت خود را از اپراتورهای ارائه دهنده این خدمات ثبت کنند. تمامی شکایات ثبت شده در این سامانه، بسته به نوع شکایت در بازه زمانی مشخص از سوی اپراتورها بررسی و پاسخ داده می‌شود. برای ثبت شکایت در این سامانه می‌توان با شماره ۱۹۵ تماس گرفت یا شکایت را در پایگاه اینترنتی ۱۹۵.CRA.IR ثبت کرد.

 

منبع ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->