خودروی اطلس به تولید انبوه رسید مشخصات موتور بنزینی «سایپا آریا هیبرید» اعلام شد توافق اوپک پلاس بر کاهش تولید نفت + جزئیات (۱۴ خرداد ۱۴۰۲) نرخ سود تسهیلات نهضت ملی مسکن ۱۸ درصد شد شناشایی ۱۵۰۶ دارایی مازاد دولت برای مولدسازی ساعت معاملات بورس تغییر می‌کند؟ (۱۳ خرداد ۱۴۰۲) کدام خودرو‌ها با نرخ شورای رقابت در سامانه یکپارچه عرضه می‌شود؟ شرایط ثبت‌نام، میزان سود و تعداد اقساط وام ضروری بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ اعلام شد برق چاه‌های آب کشاورزی خراسان رضوی قطع نمی‌شود میزان کشتار مرغ در خراسان رضوی، بیش از نیاز بازار است ورود ۹ کالای ایرانی به عراق ممنوع شد جزئیات زمان عرضه اولیه و سفارش‌گیری نماد «شهر» در بورس + قیمت شاخص کل بورس سبز شد | افزایش بیش از ۸ هزار واحدی (۱۳ خرداد ۱۴۰۲) بخش تولید مخالف تفکیک وزارت خانه صمت است دپو حجم زیادی از کارت‌های سوخت در دفاتر پستی| جایگزینی کارت بانکی با کارت سوخت در چه مرحله‌ای است؟ سرپرست وزارت صمت در مشهد: بخش تولید یکی از مهمترین اولویت‌های ما است هزینه بالای تولید در شهرک‌های صنعتی موجب افزایش کارگاه‌های بدون جواز در اطراف مشهد شده است قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز شنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۲) شهرک صنعتی رضویه مشهد در فاز اجرا بزرگترین در شرق کشور است بزرگترین شهرک صنعتی شرق کشور در مشهد به بهره‌برداری رسید + فیلم
خبر فوری

ثبت بیش از ۵۷ هزار شکایت در حوزه اینترنت طی سال ۱۴۰۱

  • کد خبر: ۱۵۶۶۵۴
  • ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
ثبت بیش از ۵۷ هزار شکایت در حوزه اینترنت طی سال ۱۴۰۱
بر اساس آمار سامانه برخط پاسخگویی به شکایات فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)، در سال گذشته بیش از ۵۷ هزار شکایت در حوزه اینترنت به ثبت رسید که تا کنون به ۵۵ هزار شکایت رسیدگی و پرونده مختومه اعلام شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس آخرین آمار موجود در داشبورد عمومی شکایات که در سامانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در دسترس است، از زمان راه‌اندازی این سامانه (۱۰ سال) تا کنون ۸۵۸ هزار و ۱۹۵ شکایت به ثبت رسیده که از این تعداد به ۸۴۹ هزار و ۲۷۳ رسیدگی و مشکل رفع شده است. شکایات اینترنتی در صدر این شکایات قرار دارد.

تعداد کل شکایات صورت گرفته در یک سال اخیر ۱۸۵ هزار و ۲۸ شکایت بوده که از این تعداد به ۱۷۶ هزار و ۴۴۳ شکایت رسیدگی شده است. از این تعداد بیش از ۵۷ هزار شکایت مربوط به اینترنت، ۳۸ هزار و ۵۱۷ شکایت مربوط به تلفن همراه، ۷۹ هزار و ۲۹۶ شکایت تلفن ثابت و بیش از ۶ هزار شکایت مربوط به خدمات پستی است.

سامانه ۱۹۵ با هدف ثبت و پاسخگویی به شکایات کاربران در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۱۳۹۱ راه‌اندازی شده است. تمامی کاربران سرویس‌های ارتباطی، پستی، فناوری اطلاعات می‌توانند با مراجعه به این سامانه شکایت خود را از اپراتورهای ارائه دهنده این خدمات ثبت کنند. تمامی شکایات ثبت شده در این سامانه، بسته به نوع شکایت در بازه زمانی مشخص از سوی اپراتورها بررسی و پاسخ داده می‌شود. برای ثبت شکایت در این سامانه می‌توان با شماره ۱۹۵ تماس گرفت یا شکایت را در پایگاه اینترنتی ۱۹۵.CRA.IR ثبت کرد.

 

منبع ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
تست آنلاین کرونا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}