نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند!
سرخط خبرها

قلعه نویی و ترس از رقبای قدرتمند

  • کد خبر: ۱۵۷۰۵۸
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳
  • ۱
قلعه نویی و ترس از رقبای قدرتمند
سرمربی تیم ملی به حریفان درجه دو آسیایی دلخوش است.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی بری فیفا دی آینده برای بازی دوستانه با تیم‌های ملی عراق، ازبکستان و شاید دوباره روسیه دلخوش کرده است و در برنامه‌های امیر قلعه نویی بازی غیر از رویارویی با این تیم‌ها در برنامه نیست.

در واقع امیر قله نویی ترجیح می‌دهد تیمش قبل از جام ملت‌ها با چنین حریفانی رو به رو شود تا اینکه بخواهد با تیم‌های قدر دنیا بازی دوستانه داشته باشد.

کاری که کره جنوبی، ژاپن، عربستان و استرالیا سالهاست انجام می‌دهند و به این خاطر در جام جهانی عملکردی به مراتب بهتر از ایران داشتند. قلعه نویی این اشتباه را در دوره قبل هم که سرمربی تیم ملی بود مرتکب شد.

در آن مقطع ژنرال تیمش را به شکلی برای جام ملت‌ها آماده کرد که کمترین آمار باخت و تساوی را در کارنامه مربیگری اش ثبت کند. تیم او فقط با یک تیم درست و حسابی بازی دوستانه برگزار کرد که آن هم مکزیک بود که با شکست سنگین چهار بر صفر ملی پوشان همراه شد.

جالب اینکه وقتی قلعه نویی تیمش در جام ملت‌ها به کره جنوبی باخت در بوق و کرنا کرد که تیمش فقط یک شکست مقابل مکزیک داشته و کارنامه مربیگری اش عالی بوده است!

غافل از اینکه تیم ملی در زمان او به تیم‌های درجه دو آسیایی بازی دوستانه و رسمی داشت و باخت به کره جنوبی در ضربات پنالتی را هم بد اقبالی توصیف کرد.

حالا او باز هم در حال طی کردن همان مسیر است تا اگر روزی در جام ملت‌ها در ضربات پنالتی حذف شد مدعی شود شکستی در کارنامه ملی اش نبوده است! شاید بهتر بود قلعه نویی کمی حرفه ای‌تر و شجاعانه‌تر عمل کرده و حریفان سرسخت تری را برای تیمش قبل از جام ملت‌ها آماده کند.

بدون تردید بازی با تیم‌های درجه یک و حتی دو دنیا کمک زیادی به تیم ملی خواهد کرد تا تدارک بهتری را برای جام جهانی ببیند. تیم ملی تا زمانی که با حریفان سرسخت روبه رو نشود نمی‌تواند محک جدی برای جام ملت‌ها بخورد و در این رقابت‌ها نیز بعد از رویارویی با تیم‌هایی مثل ژاپن و کره تازه متوجه خواهد شد که چه در چنته دارد. اتفاقی که در دوره قبل جام ملت‌ها هم رخ دا د و تیم کیروش بدجوری مقابل ژاپن غافلگیر شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
0
0
فقط دنبال حاشیه واسه امیرخانید توایرانیم تیمهای قوی نمیان بازی کنن مگه کیروش باتیم قوی بازی میکرد کیروش به لبنان باخت به عراق وازبک باخت به ترکمنستان وعمان مساوی کرد خداازتون نگذره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->