ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

مرد جوانی همسر و دو فرزند خود را در پرند به قتل رساند

  • کد خبر: ۱۵۸۴۷۶
  • ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
مرد جوانی همسر و دو فرزند خود را در پرند به قتل رساند
مرد جوان که درجنایتی هولناک به دنبال اختلاف خانوادگی همسر ودو فرزند ۹ساله و۱۷ساله اش را با اسلحه شکاری به قتل رسانده بود ساعتی بعد خودش را به به پلیس معرفی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ علی زنگنه فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در تشریح این جنایت تکان دهنده اظهار داشت: ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح ۲۱ فروردین سال جاری مردی ۴۲ ساله به کلانتری رفت و مدعی شد که همسر و ۲ فرزندش را با شلیک گلوله به قتل رسانده است.

 در حالیکه افسر کلانتری از شنیدن این موضوع شوکه شده بود خیلی زود با هماهنگی‌های لازم تیم ویژه‌ای از کارآگاهان جنایی در محل جنایت که خانه‌ای در فاز ۲ شهر پرند است حضور یافتند و با پیکر غرق در خون یک زن ۳۷ ساله و ۲ پسر ۱۷ ساله و ۹ ساله روبه‌رو شدند.

فرمانده انتظامی رباط‌کریم با اظهار اینکه متهم ساعتی بعد از جنایت خودش را به پلیس معرفی کرده بود، گفت‌: متأسفانه متهم پرونده به دنبال مشکلاتی که با همسرش داشته دست به این جنایت وحشتناک زده است.

وی گفت: متهم نه اعتیاد دارد و نه سابقه کیفری او در یک کار فنی مشغول به کار بوده و زندگی آرامی داشته است و تنها به خاطر عدم مهارت خشم دست به این جنایت خانوادگی زده است.

‌زنگنه بابیان اینکه حلقه مفقوده میانجیگری بزرگان خانواده‌ها در حل وفصل مشکلات زوجین بیش از پیش در زندگی امروز باعث رخداد‌های تلخ و ناگوار می‌شود گفت: قطع رفت وآمد‌های خانوادگی و انزوا طلبی و پناه بردن به فضای مجازی به افزایش دامنه مشکلات دامن می‌زند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->