سومین چهره لیگ برتر انگلیس در راه استقلال یک استقلالی در آستانه خط خوردن از استقلال! نبرد استقلال و پرسپولیس، احتمالاً نیمه اول مهر لباس‌ ایران در افتتاحیه و سکوی المپیک پاریس مشخص شد + عکس جزئیاتی از حضور ایران در رژه افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس ضرر‌های مالی نکونام به خودش| سرمربی استقلال تغییر سیاست می‌‌دهد؟ توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس
سرخط خبرها

روسیه در اروپا ماند

  • کد خبر: ۱۵۹۹۰۲
  • ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
روسیه در اروپا ماند
دبیرکل فدراسیون فوتبال روسیه اعلام کرد که پیوستن آن‌ها به‌ای اف سی منتفی است.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از مدت‌ها گمانه‌زنی و شایعه، روز گذشته سرانجام اعلام شد که تیم‌ملی روسیه در تورنمنت کافا حضور نخواهد داشت و آن‌ها قصد ندارد پای به مسابقات آسیایی بگذارند.
حالا دبیرکل فدراسیون فوتبال روسیه صراحتا بیان کرده که انتخاب آن‌ها برای آینده فوتبال این کشور، پایبندی به یوفا و امیدواری به پایان تحریم هاست.
ماکسیم میتروفانوف، دبیر کل فدراسیون فوتبال روسیه، با اشاره به اینکه درخواست پیوستن به کنفدراسیون آسیا مورد بررسی قرار نگرفت، در توضیح گفت: استدلال ما این است که همچنان امید وجود داذد که یوفا محرومیت باشگاه‌ها و تیم ملی روسیه از حضور در مسابقات را لغو کند.
وی افزود: ما در حال مذاکره هستیم. با با یوفا مذاکره می‌کنیم تا برای رفع محرومیت و بازگشت موافقت کنند. یوفا نمی‌خواهد ما را از دست بدهد و ما نمی‌خواهیم یوفا را ترک کنیم.
پیش از این و با طرح شایعاتی در مورد انتقال روسیه به فوتبال آسیا، بسیاری از کارشناسان این کشور نسبت به ضرر مالی و فنی فوتبال روسیه ابراز نگرانی کرده بودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->