پایان مطالعات مدیریت مناطق بیابانی سرخس در سطح ۲۱۰ هزار هکتار اتصال مشاوران املاک به سامانه ثبت الکترونیک اسناد تا ۱۵ مرداد واریز وام دولتی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بدون ضامن | شرایط دریافت وام چیست؟ میوه امروز در مشهد چند؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) جانشین پراید از پاکستان می‌آید + قیمت و تصویر ضرورت بازنگری مالیات بر دخانیات | نرخ مالیات خرده‌فروشی کمتر از نرم جهانی یارانه تیرماه ۱۴۰۳ واریز شد مجوز اصلاح قیمت خودروهای سایپا صادر شده است کدام موبایل‌ها مناسب نصب و اجرای بازی است؟ (۳۱ تیر ۱۴۰۳) + جدول قیمت نرخ طلای ۱۸ عیار در مشهد اعلام شد (۳۱ تیر ۱۴۰۳) بی‌توجهی بورس به فصل مجامع | شاخص بورس ۲۰ هزار واحد ریخت (۳۱ تیر ۱۴۰۳) پرداخت بیش‌از ۱۸ هزار میلیارد ریال عوارض به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های خراسان‌رضوی سهم ۳۷ درصدی صنایع کشور در مصرف برق | معاون وزارت صمت: با وزارت نیرو برای کاهش خسارت‌ها تفاهم شده است واکنش بازار خودرو مشهد به خبر تصویب آیین‌نامه واردات خودرو‌های دست‌دوم چه بود؟ | یک کارشناس: بازار در رکود کامل است شهرستان مشهد؛ حائز رتبه اول تولید گندم در خراسان‌رضوی قیمت امروز ارز، طلا، سکه و بیت کوین (۳۱ تیر ۱۴۰۳) | صعود دلار به کانال ۵۸ هزار تومان آغاز هفته‌ای گرم در کشور | خراسانی‌‎ها مصرف برق خود را کاهش دهند بررسی قیمت خودرو‌های خارجی در مشهد (۳۱ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی: صنایع نباید در اولویت قطع برق باشند ایران، رتبه ششم صادرات به تاجیکستان را دارد خودرو‌های داخلی در مشهد چند؟ (۳۱ تیر ۱۴۰۳) + جدول قیمت کارخانه‌ای خودروهای داخلی افزایش یافت + جزئیات قیمت قیمت امروز میوه و صیفی جات در مشهد (۳۱ تیر ۱۴۰۳) | سیب زمینی کمی گران شد + جدول برگزاری دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان و معماری داخلی در مشهد از سه‌شنبه (۲ مرداد ۱۴۰۳) پژمان فر: ام‌المسائل کشور از بانک‌ها شروع می‌شود + فیلم
سرخط خبرها

معاون امور دامی جهاد کشاورزی خراسان رضوی: از دهم اردیبهشت عرضه مرغ به بازار افزایش خواهد یافت

  • کد خبر: ۱۶۰۳۶۹
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
معاون امور دامی جهاد کشاورزی خراسان رضوی: از دهم اردیبهشت عرضه مرغ به بازار افزایش خواهد یافت
معاون امور دامی جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: میزان جوجه ریزی در فروردین ماه امسال از ۷.۲ میلیون قطعه گذر کرد و این میزان کاهش جوجه ریزی در اسفندماه پارسال را جبران کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مجید جعفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: به این ترتیب از دهم تا دوازدهم اردیبهشت ماه جاری شاهد افزایش عرضه مرغ در بازار استان و تامین نیاز همگام با مصرف استان است.

وی با بیان اینکه به صورت میانگین روزانه حدود ۴۰۰ تا ۴۵۰ تن کشتار مرغ در استان داریم که میزان مصرف نیز در همین حد است، بیان کرد: در برخی روزها میزان کشتار ۶۰۰ تا ۷۰۰ تن هم می رسد اما آنچه روشن است همگامی کشتار با میزان مصرف و نیاز است که در این زمینه مشکلی در استان از نظر تامین و تولید نداریم.

معاون جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: موجودی مرغ در مرغداری های استان هم اکنون به میزان زیاد است و امید داریم با ورود مرغ حاصل از جوجه ریزی فروردین ماه شاهد بهبود شرایط از وضعیت کنونی باشیم.

وی پیش از این گفته بود: از جمله عوامل افزایش بهای مرغ در بازار روزهای اخیر استان را میتوان به کاهش ۳۵ تا ۴۰ درصدی جوجه ریزی ناشی از عرضه جوجه در بازار دانست

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->