قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو در تیرماه ۱۴۰۳ مشخص شد+ جدول با ۱۵ درصد صرفه‌جویی در مصرف برق، تابستان امسال قطعی برق نداریم قیمت جدیدترین موبایل‌های سامسونگ و شیائومی در بازار چقدر است؟ (۶ تیر ۱۴۰۳) وام نهضت ملی مسکن ۸۰۰ میلیون تومان شد آخرین وعده‌های بورسی نامزد‌ها چه بود؟ شناسایی شبکه توزیع خارج از شبکه نوار تست قند خون در مشهد جهش بورس در آخرین روز کاری قبل از انتخابات | گزارش وضعیت بازار سهام (۶ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه امروز در مشهد چقدر قیمت خورد؟ (۶ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، ارز و رمزارز‌ (۶ تیر ۱۴۰۳) | حباب سکه باد کرد قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۶ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا کرولا ۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان شد قیمت خودرو‌های داخلی افزایش یافت | رانا پلاس ۶۱۵ میلیون تومان (۶ تیر ۱۴۰۳) تعیین نرخ رشد اجاره‌بها در هجدهمین جلسه شورای‌ عالی مسکن درخواست از دولت برای ترمیم احکام حقوقی کارمندان چرا فروش طلای دست‌دوم ممنوع شد؟ | فرصت یک‌ماهه به فروشندگان طلای دست‌دوم برای تغییر رسته شغلی برای اصلاحات اقتصادی از کجا باید شروع کرد؟ دومین عرضه‌اولیه سال ۱۴۰۳ به بازار سهام می‌آید | چقدر نقدینگی لازم است؟ میوه و صیفی‌جات در بازار امروز مشهد چند؟ (۶ تیر ۱۴۰۳) | آلو سیاه و زرد ۲۵ هزار تومان فناوری‌های دانش‌بنیان کشاورزی راهی به مزارع ندارند افزایش مشتریان سپرده‌های بلندمدت بانکی روند کاهشی قیمت برخی از کالاهای اساسی (۵ تیر ۱۴۰۳) + جزئیات وضعیت واریز سود مرحله سوم سهام عدالت چه زمانی مشخص می‌شود؟ ثبت معاملات در سامانه املاک و مستغلات الزامی شد (۵ تیر ۱۴۰۳) آیا الان وقت خرید طلاست یا بعد از انتخابات؟ فروش طلای دست دوم به‌صورت رسمی ممنوع شد
سرخط خبرها

اجرای قانون بر زمین‌مانده پیش‌بینی پذیر کردن اقتصاد | تصمیمات قبل از اجرا اطلاع‌رسانی شود

  • کد خبر: ۱۶۰۴۰۸
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
اجرای قانون بر زمین‌مانده پیش‌بینی پذیر کردن اقتصاد | تصمیمات قبل از اجرا اطلاع‌رسانی شود
وزیر امور اقتصادی و دارایی در نامه‌ای به وزرا و روسای سازمان‌ها و دستگاه‌ها بر اجرای ماده ۲۴ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار که دولت را مکلف کرده است هرگونه تغییر سیاست‌ها، مقررات و رویه‌های اقتصادی را در زمان مقتضی قبل از اجرا از طریق رسانه‌های گروهی به اطلاع عموم برساند، تأکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید احسان خاندوزی در نامه‌ای به وزرا و روسای سازمان‌های تابعه بر اجرای ماده ۲۴ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار که دولت را مکلف کرده است هرگونه تغییر سیاست‌ها، مقررات و رویه‌های اقتصادی را در زمان مقتضی قبل از اجرا از طریق رسانه‌های گروهی به اطلاع عموم برساند، تأکید کرد.

در این نامه یادآوری شده است: در اجرای شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور درباره رشد تولید، ارتقای امنیت سرمایه‌گذاری و پیش‌بینی‌پذیر کردن محیط کسب و کار، ضروری است تا فعالان اقتصادی غافلگیر نشوند و بتوانند با آرامش، سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی کنند. در همین راستا ماده ۲۴ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار دولت را مکلف کرده است هرگونه تغییر سیاست‌ها، مقررات و رویه‌های اقتصادی را در زمان مقتضی قبل از اجرا از طریق رسانه‌های گروهی به اطلاع عموم برساند.

در اجرای این حکم قانونی زمین مانده، به پیوست فهرست موارد مرتبط با آن دستگاه، سیاست‌ها و تصمیم‌هایی که تغییر آن‌ها باید قبل از اجرا به اطلاع عموم برسد به همراه زمان پیشنهادی لازم میان اعلام و اجرای هر سیاست، ایفاد می‌شود.

در پایان این نامه آمده است: موارد پیشنهادی طی حداکثر ۷ روز کاری بررسی و به این وزارتخانه اعلام شود تا فرآیند تصویب و ابلاغ این مهم در اسرع وقت در هیأت وزیران انجام پذیرد و از همین بهار سال رشد تولید، اجرا شود.

وزیر اقتصاد همچنین از وزرا و روسای سازمان‌ها و دستگاه‌ها خواست تا ظرف یک هفته پیشنهادات خود را برای تصویب این مصوبه مهم در هیات وزیران به وزارت اقتصاد اعلام کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->