انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس
سرخط خبرها

عامل نمایشگاه کتاب بانک صادرات شد

  • کد خبر: ۱۶۰۸۱
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
عامل نمایشگاه کتاب بانک صادرات شد
«بانک صادرات» بانک عامل نمایشگاه کتاب شد و طی مراسمی امضای تفاهم‎نامه معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بانک صادرات با حضور محسن جوادی، معاون امور فرهنگی و حجت‎الله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات روز دوشنبه (7بهمن ماه) در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن جوادی در این جلسه با اشاره به سابقه همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بانک صادرات، گفت: آقای دکتر صیدی، علاقه زیادی به حوزه کتاب دارند و در دوره جدید همکاری با بانک صادرات به عنوان بانک عامل در سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران، شاهد ارایه خدمات بهتری از این بانک در حوزه فرهنگ باشیم.

وی خاطرنشان کرد: حوزه «اقتصاد فرهنگ» که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید بسیاری بر آن دارند، یکی از اولویت‎های معاونت فرهنگی در دوره جدید است. حمایت از فرهنگ نباید به صورت گلخانه‎ای باشد بلکه بر روی چرخه اقتصادی آن نیز تاثیرگذار باشد.

جوادی با اشاره به گردش اقتصادی فرهنگ گفت: فرهنگ، گردش اقتصادی خوبی را ایجاد کرده است و فرصت خوبی است تا این سیاست جنبه عملی‎تری به خود بگیرد. برای مثال تسهیلات اهل قلم بازخورد خوبی در میان اهالی فرهنگ داشت.

معاون امور فرهنگی افزود: به هر دلیلی نوشتن، نیازمند حمایت اقتصادی است و همکاری با بانک صادرات می‎تواند آغازگر فصل جدیدی از همکاری‎ها باشد.

جوادی با تاکید بر شعار«ایران فقط تهران نیست» تصریح کرد: باید تلاش شود همکاری بانک صادرات با معاونت فرهنگی در استان‏ها دیده شود و این می‎تواند در قالب حمایت از نویسندگان و شاعران استانی باشد تا به رشد فرهنگی در خارج از پایتخت کمک کند.

وی افزود: البته هر همکاری نیازمند مراقبت است و باید از مبتلا شدن آن به آسیب‏ها جلوگیری به عمل آید. البته این همکاری یک انحصار نیست و می‏تواند به الگویی برای دیگر بخش‎ها تبدیل شود.

دکتر جوادی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با آغاز دور جدید فعالیت‎ها با بانک صادرات، بخشی از این کمک‏ها به طور مستقیم در یارانه دانشجویان و طلاب دیده شود تا به طور مستقیم کتاب در سبد کالای آن‏ها قرار گیرد.

تلاش بانک صادرات برای ارایه خدمات بهتر به اهالی فرهنگ در نمایشگاه کتاب

در ادامه این نشست، حجت‎الله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات نیز با اشاره به رویکرد فرهنگی بانک صادرات گفت: رویکرد این بانک توسعه فرهنگی کشور است زیرا تمام توسعه‎ها از قِبَل فرهنگ است. توسعه فرهنگ است که منجر به توسعه اقتصادی و اجتماعی در جامعه منجر می‎شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب تهران و حضور این بانک به عنوان بانک عامل، گفت: نمایشگاه کتاب تهران بزرگ‎ترین رویداد فرهنگی در کشور است که هر سال اتفاق می‎افتد و مخاطبان گسترده‏ای دارد. چراغ این نمایشگاه در دوران جنگ تحمیلی نیز روشن بود و از اینکه در این رویداد فرهنگی حضور داشته باشیم به خود می‌‏بالیم.

صیدی خاطرنشان کرد: تلاش کرده‏ایم تا امکانات حداکثری برای نمایشگاه امسال در نظر داشته باشیم و خدمات خوبی به کتابخوانان ارایه دهیم. همچنین در نمایشگاه‎های استانی نیز حداکثر تلاش خود را خواهیم داشت.

وی با اشاره به دغدغه‌‏های دکتر جوادی در برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، گفت: حساسیت‎های موجود در نظر گرفته شده است و تلاش خواهد شد کیفیت بهتری در نمایشگاه این دوره داشته باشیم و در فروردین ماه حضور خوبی در نمایشگاه کتاب تهران داشته باشیم.

مدیرعامل بانک صادرات، ضمن ابراز امیدواری به توسعه کتابخوانی در کشور، افزود: عناوین منتشر شده گواهی بر رشد فرهنگی کشور است و امیدوارم تیراژ کتاب‌ها نیز در آینده افزایش پیدا کند. 

سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «کتاب یعنی زندگی» از ۲۶ فروردین تا ۵ اردیبهشت سال ۹۹ در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->