دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

خواص شگفت انگیز ترنج برای پاکسازی پوست و بوی بد بدن

  • کد خبر: ۱۶۱۰۸۵
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
خواص شگفت انگیز ترنج برای پاکسازی پوست و بوی بد بدن
یکی از خواص شگفت‌انگیز ترنج، کمک به درمان جوش صورت است. به این دلیل که روغن این میوه‌ی شگفت‌انگیز دارای مواد مغذی است که به پاک سازی پوست صورت کمک بسیار زیادی می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، ترنج شباهت بسیاری به بالنگ دارد، اما به دلیل مزه تلخ، سبب شده تا به جای مصرف خوراکی آن، از روغن این میوه برای درمان انواع بیماری‌ها استفاده شود. با ترنج از بوی بد بدن و جوش‌های صورت رها شوید.

همچنین استفاده از این روغن باعث روشن‌تر شدن پوست صورت شما می‌شود. علاوه بر این اگر جای جوش بر روی صورت شما باقی مانده است، به کمک خواص روغن ترنج می‌توانید تمام آثار را از روی صورت خود از بین ببرید.

یکی از ویژگی‌های روغن و میوه ترنج عطر و بوی شیرین این میوه است، بطوریکه برای تهیه انواع عطر و دئودورانت‌ها از اسانس این میوه خوشبو استفاده می‌کنند.

اگر تمایلی به استفاده از دئودورانت‌های کارخانه‌ای ندارید، برای رفع بوی بد بدن خود از روغن ترنج استفاده کنید، این روغن در کنار عطر و رایحه دل‌پذیر خود، خواص ضد میکروبی نیز دارد.

به کمک خواص ترنج می‌توانید شوره سر خود را درمان کنید. یکی از ویژگی‌های خوب این میوه خاصیت ضد قارچی است؛ بنابراین می‌تواند شوره سر شما را به خوبی از بین ببرد. همچنین اگر سر شما بیماری قارچی نیز دارد، روغن ترنج به درمان آن کمک بسیار زیادی می‌کند؛ بنابراین مانع از رشد باکتری‌ها می‌شود. این امر کمک می‌کند تا دیگر از بوی بد عرق خود خسته نشوید.

منبع: صداوسیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->