گمرک: ۱۰ هزار خودرو طی ۴ ماه وارد کشور شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) پیک‌سایی ۳۰۰ مگاواتی با همکاری مشترکین در شرکت توزیع برق خراسان رضوی اعلام نرخ‌نامه جدید خدمات دوخت اتحادیه خیاطان مردانه و تولیدکنندگان پوشاک مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی افزایش پروازهای ایام اربعین در مشهد گوشی‌های سامسونگ و شیائومی در مشهد چند؟ (۱ مرداد ۱۴۰۳) هنوز قیمت بلیت‌های اتوبوس در مشهد برای اربعین اعلام نشده است نتایج قرعه‌کشی خودرو‌های وارداتی چه‌زمانی اعلام می‌شود؟ کاهش قیمت نسبتاً شدید خودرو‌های خارجی (یکم مرداد ۱۴۰۳) توزیع ۵ هزار تُن جو حمایتی ویژه دام بین عشایر خراسان‌رضوی طی ۳ ماه نخست امسال ریزش قیمت خودرو‌های داخلی (یکم مرداد ۱۴۰۳) | افت ۰.۵ تا ۲ درصدی قیمت‌ها آرامش پس از طوفان | گزارش وضعیت بازار سهام (دوشنبه، یکم مرداد ۱۴۰۳) ایجاد اشتغال برای ۳۹۲ نفر توسط تعاونی‌های جدیدالتاسیس خراسان رضوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ طلا در مشهد ۵۰ هزار تومان ارزان شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) واکنش بازار‌های مالی به کناره‌گیری بایدن از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا چه بود؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) مبلغ جدید جریمه پوشش پلاک خودرو چقدر است؟ الحاق چهار هکتار زمین به شهرستان کلات در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن توزیع روزانه گوشت مرغ ارزان‌تر از سطح کشور، در مشهد | جوجه‌ریزی در مرغداری‌های مشهد ۲۸ درصد افزایش یافت دلار بازار آزاد اولین روز مرداد ۱۴۰۳ را در کانال ۵۸ هزار تومان آغاز کرد | قیمت امروز طلا، سکه، ارز و بیت کوین پایان مطالعات مدیریت مناطق بیابانی سرخس در سطح ۲۱۰ هزار هکتار ۸ پیشنهاد بخش خصوصی خراسان رضوی به رئیس جمهور  اتصال مشاوران املاک به سامانه ثبت الکترونیک اسناد تا ۱۵ مرداد واریز وام دولتی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بدون ضامن | شرایط دریافت وام چیست؟ میوه امروز در مشهد چند؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) جانشین پراید از پاکستان می‌آید + قیمت و تصویر ضرورت بازنگری مالیات بر دخانیات | نرخ مالیات خرده‌فروشی کمتر از استاندارد جهانی یارانه تیرماه ۱۴۰۳ واریز شد
سرخط خبرها

بانک مرکزی: با خریداران اوراق سلف سکه، فیزیکی تسویه می‌کنیم (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۶۱۴۳۰
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
بانک مرکزی: با خریداران اوراق سلف سکه، فیزیکی تسویه می‌کنیم (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲)
معاون ارزی بانک مرکزی اعلام کرد؛ مبنای تحویل سکه به خریداران اوراق سکه به صورت فیزیکی است.

به گزارش شهرآرانیوز، انتشار اطلاعیه‌ای از سوی کارگزاران بورسی و نظرسنجی از خریداران اوراق سکه مبنی بر اینکه مایل هستند که سکه را به صورت فیزیکی تحویل بگیرند و یا اینکه با بانک مرکزی به صورت نقدی تسویه کنند، در فضای مجازی خبر ساز شد.

ماجرا از این قرار است که سال گذشته در روز‌هایی که بازار سکه و طلا ناآرام شده بود، بانک مرکزی به منظور ایجاد آرامش در بازار نسبت به فروش اوراق سلف سکه با قید تحویل فیزیکی در اردیبهشت ماه امسال نسبت به ایجاد آرامش در بازار اقدام کرد. شیوه فروش سکه‌ها نیز از طریق بورس کالا بود. از آنجا که سررسید تحویل سکه‌ها از سوی بانک مرکزی به خریداران ۱۷ اردیبهشت ماه است و این موعد نزدیک است، اطلاعیه‌ای از سوی کارگزاران بورسی خطاب به خریداران اوراق سلف سکه منتشر شد مبنی بر اینکه بانک مرکزی مایل است با خریداران به صورت نقدی تسویه کند. این اطلاعیه را در ادامه مشاهده کنید.  
بانک مرکزی: با خریداران اوراق سلف سکه، فیزیکی تسویه می‌کنیم (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲)
 محمد آرام، معاون ارزی بانک مرکزی نیز امروز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در واکنش به برخی مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ابهام خریداران اوراق  سکه و تسویه نقدی اوراق خریداری شده با متقاضیان تاکید کرد: بانک مرکزی ششم فروردین با مکاتبه‌ای که با بورس کالا انجام داد آمادگی خود را برای تحویل فیزیکی سکه به خریداران اعلام کرده است.

وی افزود: براین اساس تمامی خریداران اوراق  سکه در صورت مراجعه پس از دریافت هزینه انبارداری طبق قرارداد؛ سکه خریداری شده را به صورت فیزیکی دریافت خواهند کرد.

معاون ارزی بانک مرکزی خاطرنشان کرد: خریدارانی که برای دریافت سکه در موعد مقرر مراجعه نکنند بهای سکه براساس فرمول اعلام شده ارزش گذاری و به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

لازم به ذکر است که کاربران و فعالان اقتصادی در صفحات شخصی خود در توئیتر نسبت به رفتار بانک مرکزی مبنی بر عدم تسویه فیزیکی انتقادات زیادی را مطرح کرده بودند.

بانک مرکزی: با خریداران اوراق سلف سکه، فیزیکی تسویه می‌کنیم (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->