فقر آهن باعث چه مشکلاتی در کودکان می‌شود؟ رئیس فراکسیون کارگری: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی همین امسال انجام می‌شود عواقب و تأثیرات منفی فریادزدن بر سر کودکان توضیحات رئیس سازمان مدارس درباره انواع شهریه در مدارس غیردولتی رشد ۱۴ درصدی پرواز‌های فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد در اردیبهشت ‌۱۴۰۳ نسبت‌به مدت مشابه پارسال عرضه دارو از هرنوع در عطاری‌ها پیگیرد قانونی دارد پیش‌بینی رگبار باران و کاهش دما در برخی استان‌ها (۶ تیر ۱۴۰۳) توصیه‌هایی جهت پیشگیری از گرمازدگی استفاده از طب ایرانی برای کاهش وزن بدون بازگشت افزایش یک‌میلیون‌تومانی حقوق ماهانه بازنشستگان از فروردین ۱۴۰۳ + جزئیات غربالگری بیماری HIV در مراکز مشاوره رفتاری تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد  افزایش برخورد با پزشکان قلابی در مشهد قتل خونین مرد جوان به دست سگ‌گردان! زن جوان با قرص لاغری همسرش را به قتل رساند رفتارهای مخرب در مواجهه با فرزندان بزرگسال این خوراکی خوشمزه و رنگارنک کبد کودکان را تهدید می کند کشف بیش از ۳ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک عطاری درمشهد (۵ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نزاع دسته جمعی، جان نوجوان ۱۶ساله را گرفت + جزئیات

  • کد خبر: ۱۶۱۸۶۹
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱
نزاع دسته جمعی، جان نوجوان ۱۶ساله را گرفت + جزئیات
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتل شهروند ۱۶ ساله در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ماموران انتظامی شهرستان میرجاوه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار دوستعلی جلیلیان اظهارداشت: در پی یک نزاع و درگیری دسته جمعی در ۱۰ اردیبهشت ماه سالجاری که منجر به قتل جوان ۱۶ ساله در یکی از روستاهای شهرستان میرجاوه شده بود، بلافاصله عوامل انتظامی این فرماندهی به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل و بررسی صحنه مشخص شد، شهروند ۱۶ ساله که بر اثر اصابت چاقو در این درگیری، مجروح و به مراکز درمانی منتقل شده بود، علیرغم تلاش‌های کادر درمان به علت شدت جراحات وارده فوت کرده که موضوع با تشکیل کارگروه ویژه‌ای از ماموران شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دست اقدام قرار گرفت.

فرماده انتظمی سیستان و بلوچستان گفت: طی رصد اطلاعاتی ویژه، ماموران در کمتر از ۲۴ ساعت سرنخ هایی از مخفیگاه قاتل در یکی از محلات این شهرستان به دست آورده و طی یک عملیات پلیسی وی را در مخفیگاهش دستگیر و در پایان انگیزه خود را از قتل اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->