نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

میلان، فرورفته در بحران

  • کد خبر: ۱۶۴۱۵۹
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
میلان، فرورفته در بحران
روسونری در بدترین مقطع فصل لغزید.

شاگردان استفانو پیولی در بدترین مقطع فصل دچار افتی عجیب شده‌اند که ممکن است همه رشته‌های آن‌ها در طول فصل را به یک‌باره پنبه کند. میلان به‌عنوان قهرمان فصل گذشته سری‌آ، فصل جدید را امیدوارانه آغاز کرد، اما خیلی زود قافیه صدرنشینی و قهرمانی این فصل سری‌آ را به ناپولی باخت.

با وجود این، تا چندهفته پیش میلانی‌ها در نبرد نایب‌قهرمانی حضور داشتند، اما افت میلانی‌ها در هفته‌های رو به پایان، حالا آن‌ها را به زیر کشیده و در رتبه پنجم قرار داده است تا در فاصله سه هفته به پایان مسابقات، شاگردان پیولی حتی گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد را هم در خطر ببینند. افت میلانی‌ها در لیگ قهرمانان هم ادامه داشته است و آن‌ها بازی رفت برابر حریف همشهری، یعنی اینتر را در نیمه‌نهایی این تورنمنت اروپایی با شکست دوگله پشت‌سر گذاشتند تا در آستانه حذف از لیگ قهرمانان هم قرار بگیرند. اگر اوضاع برای روسونری به همین شکل پیش برود، در چندهفته پایانی فصل همه داشته‌های پیولی و شاگردانش به باد خواهد رفت تا میلانی‌ها فصل را بدون هیچ دستاورد خاصی به پایان برسانند.

مصدومان، بلای جان میلان

یکی از علت‌های افت بدموقع میلان در هفته‌های گذشته، مصدومان پرشمار این تیم است. مهم‌ترین مصدوم این تیم رافائل لیائو، بهترین گل‌زن آن‌هاست که غیبتش در جریان شکست بازی رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان برابر اینتر و همچنین باخت ابتدای هفته آن‌ها برابر اسپتزیای پایین‌جدولی در سری‌آ کاملا به چشم آمد. به‌جز او، زلاتان ابراهیموویچ و فلورنزی هنوز آماده بازگشت به تمرینات نیستند و کرونیچ و مسیاس هم هنوز در حال سپری‌کردن دوران مصدومیتشان هستند.

خبر بد دیگر برای پیولی، مصدومیت اسماعیل بن‌ناصر، دیگر مهره هجومی آن‌هاست که در بازی هفته گذشته برابر اینتر مصدوم شد و فصل را به‌طور کامل از دست داد. لشکر مصدومان در هفته‌های انتهایی فصل دست پیولی را برای انتخاب ترکیب تیمش بسته و کار قهرمان فصل گذشته سری‌آ را سخت‌تر از همیشه کرده است. البته خبر خوب برای روسونری، بهبود لیائو و احتمال حضور او در بازی برگشت این تیم برابر اینتر است. سرمربی روسونری اعلام کرد که این مهاجم پرتغالی به تمرینات اضافه شده است و احتمالا برای بازی سه‌شنبه برابر اینتر آماده خواهد بود تا به میلان در مسیر سخت جبران شکست ۲ بر ۰ بازی رفت کمک کند.

بازیکنان در دادگاه سرپایی هواداران

نتایج بد میلان در هفته‌های گذشته و به‌ویژه شکست دور از انتظار آن‌ها در ابتدای هفته برابر اسپتزیای قعرنشین حسابی هواداران را عصبانی کرد و در پایان آن بازی، پیولی و شاگردانش به سمت آن‌ها رفتند و در دادگاهی سرپایی، به انتقاداتشان گوش کردند. بازیکنان میلان پس از بازی با اسپتزیا به سمت هوادارانشان رفتند که درباره وضع موجود ابراز نگرانی کردند و از عملکرد شاگردان پیولی راضی نبودند.

میلانی‌ها دقایقی به صحبت هواداران عصبانی‌شان گوش دادند و ضمن عذرخواهی بابت دو شکست اخیر، این وعده را به آن‌ها دادند که هم برای صعود به فینال چمپیونزلیگ و هم قرارگرفتن در بین چهار تیم نهایی سری‌آ نهایت تلاششان را به کار خواهند گرفت؛ وعده‌ای که با توجه به اوضاع کنونی روسونری، عملی‌کردنش چالش دشواری برای شاگردان پیولی به حساب می‌آید.

امید سرمربی کهنه‌کار به حذف اینتر

با وجود اوضاع نابسامان روسونری، پیولی، سرمربی کهنه‌کار میلانی‌ها، امید فراوانی به جبران شکست بازی رفت برابر اینتر و صعود تیمش به فینال این فصل لیگ قهرمانان دارد. او درباره اوضاع تیمش برای این بازی گفت: ما در مسابقه‌ای به میدان خواهیم رفت که می‌توانیم تاریخ‌ساز بشویم. باید باور داشته باشیم که می‌توانیم اینتر را شکست بدهیم و حذف کنیم. ما با تمرکز کامل، انرژی حداکثری و کیفیت مطلوب فوتبال بازی خواهیم کرد.

البته در دو بازی گذشته‌مان نتوانستیم این کار را بکنیم، ولی این را بدانید که ما توان این را داریم که به‌مراتب بهتر از این بازی کنیم. طبیعی است که بازی برگشت چمپیونزلیگ در ذهن ما باشد و از شکست در بازی رفت دلخور و ناراحت باشیم، ولی پس از دو شکست گذشته و پیچیده‌شدن کار برای ما در سری‌آ، باید واکنش مناسبی نشان دهیم. به همین دلیل فردا باید در یک بازی بزرگ بهترین عملکرد را داشته باشیم. چون برای اینکه فصل را خوب به پایان برسانیم، شانس دیگری نداریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->