شبکه تلویزیونی کارمند افتتاح شد زمان اکران آثار هفته فیلم و عکس مشهد اعلام شد + جدول پخش پوستر بیست‌ونهمین هفته فیلم و عکس مشهد منتشر شد برنامه صداوسیما برای دلجویی از هموطنان اهل سنت بهرام افشاری و سروش طاهری در تور آمریکای شمالی با «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت؟» فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) + زمان پخش مدیر پخش شبکه یک صداوسیما عزل شد| اعلام جرم علیه ۸ نفر چهره ماندگار | درباره جلال‌الدین معیریان، بنیان‌گذار چهره‌پردازی کلاسیک ایران سایه مات خندوانه | نگاهی به برنامه ۱۰۰۱ و انتظارات برآورده نشده آن گفت‌وگو با استادان دانشگاه‌های مشهد به‌مناسبت روز ملی معماری پرورده آفتاب ایران | مختصری در احوال و آثار شیخ بهایی روایتی سینمایی از یک قهرمان | گفتگو با عوامل فیلم سینمایی صیاد انتشار فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان تفلیس آغاز اکران انیمیشن رویاشهر در سینما آیا نویسندگان پرفروش آینده دنیا باید ستاره فضای مجازی باشند؟ جایزه یک عمر دستاورد موسسه فیلم آمریکا برای فرانسیس فورد کوپولا فیلم کوتاه داستانی «جای خالی» در جشنواره ایتالیایی برنامه‌های رادیو به مناسبت سالروز شهادت امام‌جعفرصادق(ع) + زمان پخش اکران سیار انیمیشن «رؤیاشهر» در شهر‌های فاقد سینما
سرخط خبرها

فراخوان هشتمین دوره جایزه فیروزه ۳۰ اریبهشت ماه به پایان می‌رسد

  • کد خبر: ۱۶۴۶۳۷
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵
فراخوان هشتمین دوره جایزه فیروزه ۳۰ اریبهشت ماه به پایان می‌رسد
فراخوان هشتمین دوره جایزه فیروزه (حمایت از کالا‌ها و محصولات فرهنگی با الگوی ایرانی و اسلامی) ۳۰ اریبهشت ماه به پایان می‌رسد.
رضا میرزاده
خبرنگار رضا میرزاده

به گزارش شهرآرانیوز، جایزه فیروزه، جایزه‌ای است که برای حمایت از کالا‌ها و محصولات فرهنگی با الگوی ایرانی و اسلامی در نظر گرفته شده است. این جایزه در موضوعات ایده‌های استارتاپی، کسب و کار‌های نوپا و کسب و کار‌های تجاری شده فرهنگی طراحی و برنامه ریزی شده است.

هشتمین دوره جشنواره فیروزه در دو مرحله تعیین برگزیدگان استانی و در ادامه، تعیین و تقدیر برگزیدگان ملی برگزار خواهد شد.

این جشنواره در قالب‌های اسباب بازی، عروسک، نوشت افزار و هدایای فرهنگی برگزار می‌شود و برندگان آن از جوایزی از جمله جوایز نقدی و برخورداری از خدمات صندوق بیمه هنرمندان بهره‌مند خواهند شد.

آثار ارسالی به این جشنواره، کالا‌هایی خواهند بود که که دارای عنوان نماد فرهنگی هستند، کارکرد آموزشي و سرگرمي و ورزشي دارند، با مقتضيات فرهنگي توليد شده اند و به صورت مستقيم و غيرمستقيم در بينش جامعه موثر خواهد بود.

گفتنی است برگزاری جشنواره حمایت از کالا‌ها و محصولات فرهنگی استان ها، به صورت مجازی از طریق زیرساخت الکترونيکی jayezehfiroozeh.farhang.gov.ir  انجام می شود و بارگذاری اطلاعات اثر یا آثار متقاضیان شرکت در جشنواره استانی، از این طریق صورت می‌گیرد.

اطلاعات بیشتر در این زمینه در شبکه تعاملی هم افزایی و توانمندسازی کسب و کارهای فرهنگی دیجیتالی ایران (پلت زار) به نشانی الکترونیکی platzaar.ir قابل دسترسی علاقمندان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->