دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آنچه باید درباره غذا‌های کنسروی بدانید دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس تداوم توزیع شیر مدارس خراسان رضوی در سال آینده شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی چرا زوجین اغلب بعد از ۸ سال زندگی مشترک از هم جدا می‌شوند؟ سرگذشت تلخ زنی در مشهد که به تله مرد شیطان صفت افتاد بازسازی صحنه سقوط و مرگ مشکوک جوان ۱۷ ساله در مشهد جوان مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) متناسب‌سازی حقوق بیشترین دغدغه بازنشستگان است آخرین جزئیات درباره نحوه دایمی شدن قرارداد‌های کارگران، مدت زمان بیمه بیکاری و میزانِ حق مسکن
سرخط خبرها

مهر و موم چهار مرکز مداخله گر سلامت در مشهد

  • کد خبر: ۱۶۴۷۱۲
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
مهر و موم چهار مرکز مداخله گر سلامت در مشهد
با حکم کارگروه مداخله‌گران سلامت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، چهار مرکز فاقدمجوز و مداخله‌گر پزشکی که در زمینه پوست و زیبایی در مشهد فعالیت می‌کردند طی هفته اخیر مهر و موم شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر نظارت بر درمان و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ، دکتر کاظم غفاریان در این باره گفت: افراد فاقد صلاحیت و مجوز در این مراکز، در زمینه های زیبایی، پوست، مو، تزریق ژل و بوتاکس و لیزر فعالیت داشتند که بنا بر گزارش‌های رسیده، بازدید نامحسوس انجام شد و این مراکز نیز مهر و موم شدند.

وی ادامه داد: در یک مورد از این مراکز، زنی فاقد مجوز و صلاحیت با مدرک سیکل ژل و بوتاکس تزریق می کرد..

مدیر نظارت بر درمان و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت در یک آرایشگاه نیز فرد فاقد مجوز در زمینه لیزر و ماساژ درمانی فعالیت داشت و خدمات پاکسازی پوست با دستگاه را انجام می‌داد و داروهای ترکیبی دست ساز خود را برای مشتریان استفاده می کرد.

غفاریان افزود: یک مورد از مداخله‌گران نیز زنی دارای مدرک کارشناسی هوانوردی بود که در یک پارکینگ در زیر زمین با شرایط بهداشتی نا مناسب لیزر و پاکسازی پوست انجام می داد.

وی با بیان این که پرونده‌های این مراکز متخلف به مراجع قضایی تحویل داده شده است و با آنها به شدت برخورد خواهد شد اضافه کرد: مردم می‌توانند گزارشهای خود را در مورد مداخله‌گران سلامت از طریق سامانه ۱۹۰ یا سامانه جامع نظارت بر درمان اطلاع دهند.

تعطیلی موقت یک مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان زبرخان

مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان زبرخان گفت: یک واحد اغذیه فروشی پیرو اعلام نواقص بهداشتی توسط کارشناسان بهداشت محیط و عدم توجه متصدی به تذکرات اعلام شده، با حضور نماینده نیروی انتظامی به طور موقت تعطیل شد.

اکرم قربانی افزود: مردم می‌توانند شکایتهای بهداشتی خود را از طریق سامانه شکایات مردمی ۱۹۰ برای پیگیری توسط کارشناسان بهداشت محیط، اطلاع رسانی کنند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۸ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه، نیشابور و دانشکده‌ علوم پزشکی تربت‌جام است.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->