آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) پوستر جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی شد + عکس بررسی فروش سینما‌های خراسان رضوی در ماهی که گذشت | «بی بدن» مشهدی‌ها در سایه «تمساح خونی» برگزیدگان پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» معرفی شدند + اسامی بازتاب اندیشه اسلامی در منظومه فکری سعدی برنامه‌های رادیو برای نمایشگاه کتاب تهران + زمان پخش تصویر شهر در بوم شعر سهراب سپهری پارسی را به جهان، رونق و آوازه از اوست | معرفی چند اثر پژوهشی درباره سعدی به مناسبت روز بزرگداشت او آمار فروش سینمای ایران در آخرین هفته فروردین ۱۴۰۳ پیام وزیر فرهنگ و ارشاد به مناسبت روز سعدی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ کنسرت‌های خوانندگان پاپ در اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات ساعد سهیلی با «شهرک» در «کازابلانکا» «فرداها» ملیسا ده کوستا پشت ویترین کتاب‌فروشی‌ها استاد سخن زیر سایه نام‌ها | گفتگو با دکتر جعفر یاحقی در باب فاصله جامعه با سعدی کارگردان آپارتچی: انتظار حضور پرشور مردم را داریم 
سرخط خبرها

ادبیات حماسی شاهنامه فردوسی جریان انقلاب را به اقدامات جهادی تشویق می‌کند

  • کد خبر: ۱۶۴۸۰۱
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
ادبیات حماسی شاهنامه فردوسی جریان انقلاب را به اقدامات جهادی تشویق می‌کند
رئیس کمیسیون توسعه و بهسازی منطقه توس شورای شهر مشهد گفت: ادبیات حماسی شاهنامه نقش‌آفرینی جریان انقلاب را به توسعه و آبادانی و اقدامات جهادی بیشتر برای خدمت به مردم تشویق می‌کند.

مجید طهوریان عسکری در گفتگو با شهرآرانیوز، اظهار کرد: حوزه ادب فارسی و مولفه‌های متنوعی که در ادبیات حماسی شاهنامه فردوسی وجود دارد، نقش‌آفرینی جریان انقلاب را به توسعه و آبادانی و اقدامات جهادی بیشتر برای خدمت به مردم تشویق می‌کند.

وی افزود: ادبیات حوزه مقاومت، ایستادگی، ایثار، شهامت، رشادت و نگاه رو به آینده در گفتمان ادبیات فارسی شاهنامه برگرفته از اتفاقاتی است که برای نسل امروز که بعد از بیش از هزار ساله شاهنامه را می‌خواند کمک‌کننده است. شورای ششم این روز‌ها اقدامات متنوع عمرانی، آبادانی و زیباسازی در خطه توس بیش از پیش مدنظر خود قرار داده است.

طهوریان عسکری ادامه داد: نگاه به حوزه‌های مردمی نیز مهم است، خدمت و جهاد را باید تا درب منزل مردم برد. اقدامات امروز شهرداری مشهد برای ارائه خدمات متنوع عمرانی تا درب منازل مردم کاملا مشهود است و مردم آن را با تمام وجود حس می‌کنند. برای ما نیز موجب خوشحالی است که این دورع توفیق خادمی مردم را با تاسی به ادبیاتی داریم که روحیه رشادت و مقاومت را در تک تک همکاران من در شورا متبلور کرده است.

رئیس کمیسیون توسعه و بهسازی منطقه توس شورای شهر مشهد گفت: دو سال است مجموعه آرامگاه فردوسی درگیر رخداد‌های متنوعی در ایام پاسداشت مقام حکیم ابوالقاسم فردوسی است.

وی بیان کرد: همزمان با شروع دوره ششم شورای شهر، اتفاقات و تحولات بسیار خوبی در سطح جغرافیای ۱۶۰۰ کیلومتر مربعی منطقه توس در حال رخ دادن است. توس ۱۰ سال قبل خارج از محدوده شهر بود، اما رسما یک سال است که وارد شهر شده، اما اتفاقات بسیار خوبی در حوزه خدمات زیرساختی و عمرانی رقم خورده که بخشی از اقدامات و اتفاقات ما ناظر به فرمایش مقام معظم رهبری در بازدید سال ۷۵ از آرامگاه فردوسی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->